Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

idiblon yes skrev 2010-06-27 16:35:28 följande:
    Jag hoppas det. Men nog förstår jag om folk ogillar mig.
    Det kommer det alltid att finnas folk som gör. Man kan inte gå omkring och försöka bli älskad av alla för att man har ett visst yrke. Men man kan försöka utröna vad som är TOTALT olämpligt ibland Är man socialsekreterare och jobbar med barn till alkoholister och deras umgänge får man nog ge avkall på t ex att ha 400 bilder upplagda på nätet på vilka man har däckat halvnaken mellan två vodkaflaskor samtidigt som det sitter barn i soffan och dricker välling. 
  • Anonyhm

Midsommarafton 2009 gjordes 12500 inlägg och 460 trådar.
    2010 gjordes knappt 5300 inlägg och drygt 200 trådar.

• Anonyhm
    sasssyy skrev 2010-06-28 10:03:33 följande:
    blev bilder anmälda nu också????????

omygod säger jag bara finns det ingen ända på vad folk ägnar sig åt..

och jag statistiken visar sitt tydliga mönster men ingen vill kännas vid det.
    Jepp. Om inte trakasserierna tas tag i kommer jag att avregga mig för all framtid i protest. Jag hoppas att fler följre mitt exempel. Frågan är om FL bryr sig.
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-28 10:06:15 följande:
    För att ni ska slippa ha konspirationsteorier 

Bilderna togs bort därför att det inte är ok att kopiera bilder direkt från en annan sida och klistra in. Det stjäl systemresurser från den andra servern och är dålig netikett.

Klistrar in från forumreglerna:

"Ett forum med ordning och reda.
    Var sak har sin plats. Posta inlägg och trådar där de hör hemma. Korsposta inte utan välj lämpligaste forum. Respektera diskussionsämnet och gå inte off topic på så vis att det stör diskussionen. Alla ska kunna förstå det som skrivs. Inlägg på andra språk än svenska, norska danska och engelska eller alltför dåligt formulerade inlägg kan plockas bort. Tänk också på att det inte är god netetikett att "hot-linka", sådant plockas bort."
    Fast det är inte bara bilder det handlar om. Det är ett systematiskt beteende. 
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-28 10:12:05 följande:
    Fullt möjligt men eftersom ni nu diskuterade varför BAMs bilder togs bort, och jag sett att det inte verkar som att folk är medvetna om att det inte är ok med hotlinkade bilder, så tänkte jag att jag kunde informera er om det. Så slipper ni vara upprörda över just det.
    Danke
  • Anonyhm
    Pejgan skrev 2010-06-28 10:20:28 följande:
    Fast nu var det ju jag som anmälde dem eftersom jag såg dem. Och ja visst, det är ju teoretiskt möjligt att jag är en galen BAM-stalker.
    Det har jag misstänkt hela tiden. Nej det har jag inte Men då var detta ett undantag. Någon har ett horn i sidan till Bam, den saken är ganska tydlig. 
  • Anonyhm
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-06-28 10:43:00 följande:
    Nej!!
    hahahahahahaha :´)
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-28 10:40:44 följande:
    Fan vad ni tjabbar.

Det är väl bara om folk går långt tillbaka i tiden och anmäler som det är ett problem. 
    Nu är det ju det folk gör
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-28 10:46:15 följande:
    Ja, då är det en sak. Men att någons poster med bilder tas bort är ju knappast en pusselbit i ett stort stalkerspektrum. Lägg av nu!
    Haha lägg av själv!! Det är inte bilderna i sig som fick folk att haja till. Det är något som pågått ett tag nu och som är uppenbart systematiskt! 
  • Anonyhm
    idiblon yes skrev 2010-06-28 10:48:13 följande:
    Men SLUTA för in i bövelen! Det är så uttjatat nu.
    Du måste inte läsa  
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?