Inlägg från: Anonyhm |Visa alla inlägg
  • Anonyhm

Gillar vi varandra egentligen?

Zimlis skrev 2010-06-28 19:24:25 följande:
    Det är IS som har hand om supporten *pustar ut*
    Gött.
  • Anonyhm
    Skehamn2010 skrev 2010-06-28 20:00:18 följande:
    pipigt marsvin!

Ni är bara avundsjuka på min vackra stämma :)
    Inte alla som har en sådan unik röst som jag :P

Anonyhm....Jag är visst klok, du förstår det bara inte :P

Lövet...du är en av dom mest vettiga personerna här på sajten. Gillar dig skarpt.

Bonanza känner jag inte till, får återkomma när jag kollat upp personen mer.

Hercule....du är som du är. Du ska dock alltid bråka med mig i mina trådar, inte sitter du på händerna då inte :P
    Jag tror inte att du är så jäkla dum som du verkar ibland. Ofta lyssnar du och är villig att ändra dig till det bättre, dvs MIN åsikt ( ) eller så brukar du kunna ge en förklaring som inte alls överensstämmer med hur du framstår i din egen TS. Du är nog lite som jag. Alldeles för snabb på tangenterna och inser i efterhand att det du skriver lätt kan feltolkas. Det är vid mer än ett tillfälle jag läst en TS av dig och tänkt att du måste vara full eller dum och sedan ändrat mig när du förklarat dig närmre. 
  • Anonyhm
    nickefiki skrev 2010-06-28 20:17:23 följande:
    Tack o lov att hon har kolat. Anonyhm trivs vi mycket bättre med.
    När en dörr stängs öppnas en annan *andaktsfull* 
  • Anonyhm
    Jazza skrev 2010-06-28 20:20:55 följande:
    Det luktar penis här, stäng munnen, tack!
    hahahahahahahahahahhahaha
  • Anonyhm

Nu har de där äckliga lolillorna tagit över igen. 

• Anonyhm
    Michisen skrev 2010-06-28 20:29:56 följande:
    Förresten måste jag säga att trots att jag inte kan veta helt säkert så verkar det onekligen som att du är en av de där på Familjeliv som fortfarande har orken att starta vettiga, relevanta frågeställningar som går att diskutera och inte bara googla fram svaren till.

Det gillar jag. Faktiskt.
    Det är lite motigt. Jag startar ofta trådar för att det är tråkigt på FL och jag vill få lite fart på stället. Men det är inte som förr. Då kunde jag starta en tråd och få så många svar att jag inte hann läsa alla på en timme. Nu händer det inte mycket. Och det har knappast något med mig att göra eftersom samma trådar ligger kvar i senaste inlägg hela dagar. Aktiviteten är lägre. 
  • Anonyhm
    Skehamn2010 skrev 2010-06-28 20:31:50 följande:
    Mina åsikter är så vansinnigt korkade ibland så jag fattar att folk blir upprörda.
    Kan i efterhand läsa igenom något jag skrivit och nästan bli rädd för mina egna åsikter. Vad tusan skrev jag så för!

Jag har väl en hjärna att tänka med :P ibland undrar  jag.
    Haha det är för att du är som du är nu som vi gillar dig egentligen Du är gone from my my shitlist
  • Anonyhm

Alla lolillor borde ta semester och komma hit. Jag har margaritas. KALLA. 

• Anonyhm
    Michisen skrev 2010-06-28 20:35:57 följande:
    Men det är ju sommar och semestertider med. *trösta lite* Ska du ha dig en styjkekjam?
    Schpelar ingen roll. Jag var preggo förra sommaren och satt här och då var det MYCKET högre aktivitet
  • Anonyhm
    Hercule skrev 2010-06-28 20:36:38 följande:
    Vill ha! Skål
    JAg lovar att fixa till nästa träff Tar med i en väska vart det än barkar!
Svar på tråden Gillar vi varandra egentligen?