• Anonym (Kattis)

Efter ni slickat oss

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

• Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • StinaFia
    Anonym skrev 2010-06-18 11:19:54 följande:
    Jag uppskattar de flesta kvinnors dofter och smaker och slikcar gärna och länge.

En motfråga till er tjejer - hur skulle det kännas för er om en kille tydligt sa eller visade att han tycker era safter smakar illa och är äckliga?

gör inget för mig, favvoriserar inte att bli slickad.

kännas..hmmm...det är väl inte min buisness? vad han tycker smakar gott och inte..?

• redneck girl
    Anonym skrev 2010-06-18 09:32:55 följande:
    Jag sväljer rubbet som kommer från fittan, smakar smaskig fitta =) som någon sa tidigare, går inte att referera till någon specifik smak. Smakar "kåt" typ. Väldigt upphetsande att känna fittsmaken i munnen.
    hm,låter som gubben min skulle vart in och skrivit en rad.....
  • Anonym
    StinaFia skrev 2010-06-18 11:34:45 följande:

gör inget för mig, favvoriserar inte att bli slickad.

kännas..hmmm...det är väl inte min buisness? vad han tycker smakar gott och inte..?

Att jag frågor beror på att det är ganska vanligt med tjejer som är skitskraja för att behöva få en droppe sperma på tungan för att det är sååå äckligt. En rejäl erotikdödare om du frågar mig. Tror att tjejer känner likadant om en kille skulle tycka deras mus smakar äckel-päckel.
  • StinaFia
    Anonym skrev 2010-06-18 12:47:33 följande:
    Att jag frågor beror på att det är ganska vanligt med tjejer som är skitskraja för att behöva få en droppe sperma på tungan för att det är sååå äckligt. En rejäl erotikdödare om du frågar mig. Tror att tjejer känner likadant om en kille skulle tycka deras mus smakar äckel-päckel.
    allt som är "nej" "usch" och "fy" i sexet är en erotikdödare om du frågar MIG... men jag är inte typen som begär att bli slickad, eller som för den delen begär ngt alls av min man annat än att han ska använda mig till sitt eget behag, så jag önskar dig många svar från andra ist för en fortsatt disskution med migGlad
  • silhuett
    Anonym skrev 2010-06-18 11:19:54 följande:
    En motfråga till er tjejer - hur skulle det kännas för er om en kille tydligt sa eller visade att han tycker era safter smakar illa och är äckliga?
    Jag skulle inte vilja att han slickade då. Det ska man bara göra om man gillar det, annars känner jag mig illa till mods.
    Och jag ser inte oralsex som ett måste heller, så det gör inte så jättemycket för min del.
  • silhuett
    Anonym skrev 2010-06-18 12:47:33 följande:
    Jaså? Hmm..
    Vissa killars sperma är riktigt vidrig, så jag får kväljningar.. Men personligen tycker jag att är jag i ett förhållande så måste jag i alla fall prova minst en gång
  • utforskare

Den saft som jag får i munnen sväljer jag. Det kan smaka lite starkt (syrligt järnsmal) i början då man slickar men jag tycker att det blir mindre smak då hon blir mer tänd och det kommer mer av saften. Eftersom min tjej blir väldig blöt så blir det att jag sväljer....

• wildatheartboy

älskar att slicka  när det är riktigt vått och kladdigt smakar underbart och man blir bara mer upphetsadTungan ute

• acilegna

Jag sprutar ofta... mIn man älskar att bli nedsprutad på både kuk och ansikte.. Förvisso tycker vi olika, underbart när man träffar rätt.. I mitt fall att jag får sperma och min man mina sprutorgasmer ... Sen om man gillar torrknull, tänder på det.. Fine... Bara de inblandade är nöjda..

• Robb
    Glad Oralsex är det bästa som finns,både att ge o ta imot. Min kvinna smakar kvinna,lite lätt syrligt men framförallt kvinna. med småtting och tonåring hemma så blir det sällan spontant utan sedvanlig kvällsdusch innan läggdax och då försvinner lite av det goda :)
    Jamenar man vill ju inte ligga o slicka badrumstvålen Flört.
    men jag klagar inte , älskar se o höra henne njuta när man ligger o gör det skönt för henne..helst då flera gånger i rad.
Svar på tråden Efter ni slickat oss