• Anonym (Kattis)

    Efter ni slickat oss

    I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

  • Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • Anonym (Anna)

    För att svara på den där motfrågan, jag hade nog blivit ledsen om en kille visat tydligt att han inte gillade det, eller om jag förstod att han inte ville dit. Nu är inte oralsex en jättestor issue för mig, jag har aldrig fått orgasm av det och tycker inte det känns ngt. Men sårad hade jag blivit.
    Måste även inflika att det är skillnad på killars smak också, en del går knappt att svälja och jag har mått halvt illa enbart av försatsen, men andra har en sötare smak som inte är några problem alls.

  • acilegna
    Anonym (Anna) skrev 2010-06-18 19:22:09 följande:
    För att svara på den där motfrågan, jag hade nog blivit ledsen om en kille visat tydligt att han inte gillade det, eller om jag förstod att han inte ville dit. Nu är inte oralsex en jättestor issue för mig, jag har aldrig fått orgasm av det och tycker inte det känns ngt. Men sårad hade jag blivit.
    Måste även inflika att det är skillnad på killars smak också, en del går knappt att svälja och jag har mått halvt illa enbart av försatsen, men andra har en sötare smak som inte är några problem alls.

    För att generalisera antingen älskar man det eller kan stå ut. med det ( DE SOM AVSKYR SAFTER LÄMNAR JAG DÄRHÄN). Tror det gäller fittsaft contra sperma... Safter, såser en del av sexet enligt mig...

  • Anonym (Anna)
    acilegna skrev 2010-06-18 19:26:29 följande:

    För att generalisera antingen älskar man det eller kan stå ut. med det ( DE SOM AVSKYR SAFTER LÄMNAR JAG DÄRHÄN). Tror det gäller fittsaft contra sperma... Safter, såser en del av sexet enligt mig...


    Jag kanske ska förtydliga mig, håller med dig även fast det kanske inte låter så. Jag har aldrig undvikit att ge en kille oralsex även om jag inte tyckt att han smakat godast av de på min lista Situationen i sig är upphetsande och då har jag bara svalt och tänkt på annat.
  • Eriko3

    Det har jag inga problem med, tycker bara det är härligt när det är riktigt blött.

  • ennyfikenen

    Jag gillar att slicka och safterna från fittan. Dock så föredrar jag om kvinnan är rakad där nere även om det inte gör så mycket.

  • Anonym (tjej)

    ja har smakat på mig själv när ja onanerar.. smakar gott, inte surt, inte järn,, smakar sex  eller som nån sa, kåt...
    har inte hört nån kille klaga heller... håller man hygienen så smakar nog de flesta bra, om man nu inte har nån sjukdom eller obalans el dyrligt, men de va ju inte de frågan gällde..

    skulle killen säga att han inte gillade o smaka på mig så skulle han ju definitivt inte få vara där nere längre.. skulle inte kunna slappna av alls och då är poängen med de hela borta.

    på samma sätt som att ja inte säger till killen att ja inte kan få en droppe sagg på tungan.. de hör till.. vill aj inte ha de i munnen så ser ja till o runka/slicka/suga om vartannat när han kommer så sprutar de ju delt i mitt ansikte o sen på hans egen mage.. de finns ju olika varianter o köra.. men ja älskar att ge oralsex och jag älskar att få de oxå..

    give and take helt enkelt

  • Mr D

    Jag älskar att "slicka fitta" för det aktiverar alla mina sinnen. Jag blir otroligt upphetsad av att se en svullen fitta, njuta av könsdoften, låta min tunga beröra hennes våthål, höra henne gny och stöna av välbehag samt inte minst känna smaken av hennes safter i min mun. Jag kan hålla på i evigheter eftersom både hon och jag njuter. Men när jag slutligen slickat henne till orgasm stegrar det min upphetsning ännu mer om hon vill mötas i en riktigt blöt och intensiv kyss innan jag glider in i henne...

  • Anonym
    Anonym (Kattis) skrev 2010-06-17 22:36:09 följande:

    I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv


    Smakar mest sperma när man slickar tjejen
  • John D

    Smakar lite syrligt metalliskt.
    Nån beskrev en gång smaken ungefär som när man slickar på ett batteri, fast inte lika starkt givetvis, tycker det är en ganska passande beskrivning.

  • redneck girl
    wildatheartboy skrev 2010-06-18 19:10:17 följande:
    älskar att slicka  när det är riktigt vått och kladdigt smakar underbart och man blir bara mer upphetsadTungan ute
    så ska det låta;)
Svar på tråden Efter ni slickat oss