• Anonym (Kattis)

Efter ni slickat oss

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

• Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • Anders 386

Jag gillar att slicka, men sväljer inte nåt, så himla mycket blir det liksom inte. Sköljer mig i ansiktet o munnen efteråt.

• Anonym (L)
    Anonym skrev 2010-06-18 11:19:54 följande:
    Jag uppskattar de flesta kvinnors dofter och smaker och slikcar gärna och länge. En motfråga till er tjejer - hur skulle det kännas för er om en kille tydligt sa eller visade att han tycker era safter smakar illa och är äckliga?

Skulle inte kännas bra. Jag skulle dumpa killen genast. Det är helt okej om en man inte vill slicka , men han får väl vara trevlig och diplomatisk inte upplysa kvinnan att hon smakar " illa och är äcklig" utan uttrycka sig på ett trevligare sätt. Samma gäller kvinnor som inte gillar att suga kuk / någon särskild personens kuk.
  • Givitupp
    Psychonaut1974 skrev 2012-06-16 13:17:39 följande:
    Ren och fräsh fitta, brukar jag jämföra med att äta färska nyfångade ostron vid havet, en skön sommarkväll. Det är gott, det ska sväljas som den delikatess det är,  och får man en fontänorgasm i munnen så är kvällen definitivt fulländad :)
    HAaaa !
    Bra jämförelse.
    Då luktar musen fisk med andra ord.
    " Tjenare på er flickor, sa den blinda när han gick förbi fiskaffären "  Skäms
  • Tom Araya
    Givitupp skrev 2014-02-27 14:18:54 följande:
    HAaaa !
    Bra jämförelse.
    Då luktar musen fisk med andra ord.
    " Tjenare på er flickor, sa den blinda när han gick förbi fiskaffären "  Skäms
    Fast färsk fisk och skaldjur är helt okej, värre när det blir gammalt och ofräscht. Glad
  • Bored

Fittsaft smakar underbart, oavsett periodens konsistens och smakvariation, och att få en fontänorgasm i ansiktet och munnen tycker jag skulle vara helt underbart.

Om tjejen jag är med har svårt för smaken av min sperma så är det okej med mig, så länge hon inte grimaserar och går en stor sak av det, som nån sa så kan man rikta åt nåt annat håll och spruta nån annanstans bara.
    När fittsaften blandats ut med för mycket saliv och inte längre smakar särskilt mycket så kan man ju alltid vänta lite, leka med händer och fingrar en stund tills fittan är ordentligt blöt igen.

Jag tror att vi förmodligen skall tycka om fittsaft och tycka det är bra att det är vått då det ju faktiskt är en del av människans grundläggande natur att reproducera sig.

• Anonym (Efteråt)

Jag brukar se till att vara nyrakad och nytvättad före istället. Efteråt är ingen big deal. Känns som man käkat lite räkor bara, mao helt ok. Dagen efter brukar bli lyckad, nästan som man åker på en räkmacka ända in i mål

• Anonym (fru)

Jag har känt smaken av mig själv när vi gjort paus i knullandet och jag sugit en stund. Det är svårt att beskriva smaken, det är en helt egen smak. 

• Anonym (Smaken)
    Anonym (Kattis) skrev 2010-06-17 22:36:09 följande:

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

Frisk och lätt syrlig, en gång har jag även fått en sprutorgasm som fyllde hela munnen, den kändes varm och sötaktig.

I övrigt så brukar jag röra runt med näsan lite efter hon fått orgasm, skulle vara nära fittan hela dagen om jag fick leka, slicka, pulla, knulla, hålla handen på mm.Flört 
  • O80tal

Man tvättar sig efteråt, tror inte de flesta kvinnor uppskattar att man stinker deras fitta i ansiktet när man ska umgås med dom.

Svar på tråden Efter ni slickat oss