• Anonym (Kattis)

Efter ni slickat oss

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

• Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • Anders 386

Vi använder ofta kokosolja som glidmedel, även i förspelet. Smakar alltså mest kokos om fittan. (Kan rekommenderas framför alla "artificiella" smaker från köpta glidmedel.) Hon tillför inte mycket smak eftersom hon alltid är rentvättad. 
    Men känns alltid bäst att skölja av sig efteråt... Det blir väl knappast nåt att "svälja", råkar man göra det är det sak samma. Oftast använder man ju både tunga o läppar, en ansiktssköljning sitter inte fel efteråt. Solig

• Anonym (NEJ TACK)

Min frus fitta luktar spya och smakar spya, slutat slicka är för äckligt.

• Anonym (Mr.pink)

Kan inte påstå att det är speciellt gott men det är inte äckligt heller.

Det bara är liksom.

Oftast kommer det inte så mkt och är mest saliv.så det är ingen fara att svälja men blir det lite för.stora mängder så låter jag det rinna ur munnen.

Kräver inte att någon ska svälja mitt heller utan man gör som.man vill.

Oral sex är det bästa som finns och gör det jättegärna dock.

• Snickarn47

Min sambos safter smakar underbart , blir kåt bara av tanken på hennes smak .

Slickar och slafsar rejält blir härligt kladdig om munnen och när hon kommit vill hon alltid bli hårt knullad . Då kryper jag upp och kommer in i henne , kysser henne och låter henne slicka mig ren om munnen samtidigt som jag tar henne hårt , hon älskar det o blir som galen .

Samma när hon sugit av mig , fast hon är ivrig på att svälja så kommer hon upp på mig och ger mig kladdiga tungkyssar .

Vi älskar kladd ????

• Anonym (fru)
    Anonym (NEJ TACK) skrev 2017-04-04 13:32:31 följande:

Min frus fitta luktar spya och smakar spya, slutat slicka är för äckligt.

Hur vore det att skicka henne till gyn? 
  • Anonym (NEJ TACK)
    Anonym (fru) skrev 2017-04-04 15:27:18 följande:
    Hur vore det att skicka henne till gyn? 
    Hon går varje år.
  • Rambo69

Jag skulle aldrig skölja munnen efter att jag har slickat fitta, jag vill njuta av dom goda safterna så länge som möjligt.

• Agaton
    Rambo69 skrev 2017-04-05 18:40:25 följande:

Jag skulle aldrig skölja munnen efter att jag har slickat fitta, jag vill njuta av dom goda safterna så länge som möjligt.

Exakt och kvinnan min blir också helt tokig när jag stoppar in tungan i rövhålet, sen gör hon vad som helst för mig...
  • kvinnamedskinnpånäsan

Å älskar att bli slickad länge och väl och viktigt med en man som verkligen gillar det och inte bara gör det för min skull.Jag skulle dock aldrig kyssas efteråt hehe, där går gränsen.

• Hallbort Finkelskvatten

Först ser jag dina bröst i en annan tråd . Sen läser jag det här . Varför vaknar inte du i min säng Kvinnamedskinpånäsan . Det hade nog inte blivit att gå upp och äta frukost idag skulle jag tro. Jag hade nog slickat mig mätt . Bättre frukost än att slicka en kvinna en lördag förmiddag finns inte ????

• Kiiiiiii

En kvinnas safter vill man hungrigt slicka i sig...och behålla i munnen länge.

Mer safter till mig

Svar på tråden Efter ni slickat oss