• Anonym (Kattis)

Efter ni slickat oss

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

• Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • Pussan
    O80tal skrev 2017-03-23 22:22:05 följande:

Man tvättar sig efteråt, tror inte de flesta kvinnor uppskattar att man stinker deras fitta i ansiktet när man ska umgås med dom.

Joodå, jag älskar när Lover slickar mig och sedan sätter på mig och har mina såser i hela skägget och jag ligger och luktar och slickar på det...kåthet!  helt enkelt
  • Anonym (Conny Lingus)

Så. Otroligt. Gott. Som hav och färska ostron.

Tyvärr föredrar hon att bli smekt, det tänder mig inte alls lika mycket. Men man får ju turas om lite grann här i livet, eller hur?

• Pussan
    Anonym (Conny Lingus) skrev 2017-03-24 14:43:09 följande:

Så. Otroligt. Gott. Som hav och färska ostron.

Tyvärr föredrar hon att bli smekt, det tänder mig inte alls lika mycket. Men man får ju turas om lite grann här i livet, eller hur?

Hav och färska ostron, en underbar liknelse! Tack Conny, tar den med mig
  • Anonym (Xa)

Skulle aldrig falla mig in att skölja mun eller tvätta ansiktet då jag har den bästa smak som finns och den mest underbara doften, de vill jag förnimma så länge som möjligt.

• holidodi

Som ostron, jättegott. ja det är klart man får i sig fittsaft.

• Tom Araya
    Pussan skrev 2017-03-24 23:01:21 följande:
    Hav och färska ostron, en underbar liknelse! Tack Conny, tar den med mig
    Kan också tycka det finns likheter, men båda gör sig bäst färskt och fräscht, därför låter jag inte det sitta kvar i timmar i ansikte, skägg och på fingrar.
  • Anonym (Karl)
    Anonym (Kattis) skrev 2010-06-17 22:36:09 följande:

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

Spottar inte ut nåt, förutom hår om jag får det i munnen..

Sväljer inte direkt medvetet heller.. Men ibland har jag borstat tänderna snabbt efteråt.

Hur det smakar? Svårt att svara på.. Alla smakar lite olika och jagvtyckte själv att det var "godare" att slicka när jag var yngre. Vet inte om det berodde på att det var mer spännande i yngre dagar eller om det beror på att tjejer smakar surare ju äldre de blir (som det påstås)?

Det smakat lite syrligt och salt typ.. Men det säger inte så mkt egentligen. Lukta på ditt eget slidsekret eller smaka lite på dig själv kanske? Så får du en liten aning..
  • krsd kille

Älskar att slicka i mig alla fittsafter. Bäst är det om hon kommer så det rinner och jag får rengöra henne efter vi knullat med min tunga. 

• krsd kille

Älskar att slicka i mig alla fittsafter. Bäst är det om hon kommer så det rinner och jag får rengöra henne efter vi knullat med min tunga. 

Svar på tråden Efter ni slickat oss