• Anonym (Kattis)

Efter ni slickat oss

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

• Svar på tråden Efter ni slickat oss
  • Mr D
    Mr D skrev 2010-07-09 12:58:12 följande:
    Jag älskar att "slicka fitta" för det aktiverar alla mina sinnen. Jag blir otroligt upphetsad av att se en svullen fitta, njuta av könsdoften, låta min tunga beröra hennes våthål, höra henne gny och stöna av välbehag samt inte minst känna smaken av hennes safter i min mun. Jag kan hålla på i evigheter eftersom både hon och jag njuter. Men när jag slutligen slickat henne till orgasm stegrar det min upphetsning ännu mer om hon vill mötas i en riktigt blöt och intensiv kyss innan jag glider in i henne...

I'm back, ladies...Tungan ute
  • 100kgpappa

Aldrig svalt, då det behovet inte uppstått. Även om det kan komma rätt mycket totalt, så kommer det ju lite i taget, så det fyller ju inte munnen direkt.

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • Anonym

Finns inget härligare en att slicka och känna hur blöt munnen och hakan blir utav all fitt saft.

• Psychonaut1974

Ren och fräsh fitta, brukar jag jämföra med att äta färska nyfångade ostron vid havet, en skön sommarkväll. Det är gott, det ska sväljas som den delikatess det är,  och får man en fontänorgasm i munnen så är kvällen definitivt fulländad :)

• katgubbe

Jag bara älskar smaken av fittsaft.
    Jag brukar smörja in hela mitt ansikte med den.
    Sedan tvättar jag mig inte utan går ut på stan och luktar fitta!
    Helskönt!

• Anonym (Fredrik)

jag brukar även lapa i 2:an och tro det eller ej, det är gott det med! Brukar uppskattas av damerna också!

• Anonym (:D)

Luktar man fitta så får man en massa hetrokillar efter sig och det är en dröm för mig som är bs.

• Kalmar grabben

Tjejen brukar sitta gränsle över mig och spruta fontän, sprutar ner hela ansiktet !!

Hon vill spruta ner mig i slutet av akten, hon är dominant i sängen gillar piska också...

Brukar duscha efteråt och skölja munnen.

Spruten smakar nästan smaklöst.

• Tom Araya
    Anonym (Kattis) skrev 2010-06-17 22:36:09 följande:

I en tråd gick det att läsa om att svälja sperman eller inte efter att killen kommit i munnen. Vad gör ni killar? Gillar ni att svälja fittsaften, eller spottar ni också ut den när ni är klara alternativt sköljer munnen/borstar tänderna. Beskriv hur saften smakar som kommer från ett frisk underliv

Så mycket att svälja är det inte...

Jag brukar tvätta ansiktet, skölja ur munnen och dricka vatten efter sex, men inte direkt efter att jag slickat henne om vi ska mysa eller fortsätta ha sex.

Jag tycker det smakar okej. Inte jordgubbssylt eller något (som vissa beskriver det), inte heller äckligt.
    Jag slickar för att göra det skönt för henne, smaken är inte vad jag fokuserar på eller bryr mig så mycket om....bara det inte luktar eller smakar illa.
Svar på tråden Efter ni slickat oss