• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-21 10:12:38 följande:
    Lugna ner dej.
    Är så jävla trött bara på dessa äckligt fega människor som bara vågar vara anonyma när dom kräks ur sej dumheter! Snacka om att inte ha någon ryggrad!
  • Hannibal06
    Farbror6 skrev 2012-02-21 10:15:36 följande:
    Är så jävla trött bara på dessa äckligt fega människor som bara vågar vara anonyma när dom kräks ur sej dumheter! Snacka om att inte ha någon ryggrad!
    Där kan jag hålla med dej. Fegt att vara anonym.
  • Anonym
    Du verkar vara ganska anonym själv
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-02-21 10:24:31 följande:
    Där kan jag hålla med dej. Fegt att vara anonym.
    Och du med
  • Janice01
    Anonym skrev 2012-02-21 12:33:01 följande:
    Du verkar vara ganska anonym själv
    jag tycker också att sådana fega krakar som du är mer som råttor!
  • Hannibal06
    Janice01 skrev 2012-02-21 13:34:15 följande:
    jag tycker också att sådana fega krakar som du är mer som råttor!
    Tck för stödet, Janice01.
  • Anonym
    Men är det bättre då att som många skaffa en extra id för att kunna diskutera i sextrådarna. Och sen ha en annan mer seriös framtoning med ett annat id? Nu finns det ju exempelvis två olika id under senaste dagens kommentarer i den här tråden som väldigt många hävdar är samma person... ha ha
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 14:14:30 följande:
    Men är det bättre då att som många skaffa en extra id för att kunna diskutera i sextrådarna. Och sen ha en annan mer seriös framtoning med ett annat id? Nu finns det ju exempelvis två olika id under senaste dagens kommentarer i den här tråden som väldigt många hävdar är samma person... ha ha
    ???
    Vet inte vad du snackar om men varför är du så ynklig att du inte vågar stå för dina kommentarer?
  • Anonym

Jag vet inte vad det är som är så offentligt med att visa sin nick som är fru kåt eller farbror het eller vad man nu hittar på, vet inte vad skillnaden är riktigt.

• Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 14:32:15 följande:
    Jag vet inte vad det är som är så offentligt med att visa sin nick som är fru kåt eller farbror het eller vad man nu hittar på, vet inte vad skillnaden är riktigt.
    Kan du inte svara på frågan i stället?
Svar på tråden Underbart nakenbad