• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Ovidius

Jag har en skräckfantasi när jag badar naken.  Att den skall krympa för mycket och aldrig svälla igen?
    :)

Nej, att det skall komma en gädda o bita av den. Därför simmar hag oftast på rygg i små sjöar och tjärn.

• Farbror6
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-20 12:37:50 följande:

Du som bor i Västmanland med all små sjöar och vikar i Mälaren har väl ingent problem att hitta avsikilda ställen där du kan gå i naken ostörd?

Men du kanske inte vill vara ostörd?

han är nog en sådan som bara vill glo på tjejer och runka framför dem....
    Tyvärr finns det många äckelgubbar som står med stånd och smårunkar uppe på sanddynorna på Mellby.
  • Hannibal06
    Farbror6 skrev 2012-02-20 13:20:28 följande:
    han är nog en sådan som bara vill glo på tjejer och runka framför dem....
    Tyvärr finns det många äckelgubbar som står med stånd och smårunkar uppe på sanddynorna på Mellby.
    Säkert. Besöker ofta Mellbystrands nakenbad, där finns en del äckelgubbar.

Man ska sköta det diskret och gå runt bland dynerna. Händer något ska man få ett ok av paret/tjejen om det är ok att titta lite. Har hänt att jag har fått inbjudan att vara med. En gång fick jag kontakt med ett par där. Vi pratade lite och det hände inget på stranden. Efter en stund frågade de om jag ville följa med till deras husvagn och ha lite skoj. Självklart ville jag det. De var fräscha. Vi hade en underbar eftermiddag tillsammans i husvagnen. Deras grannar tittade lite konstigt på oss när vi kom ut. Husvagnen hade ju rört sej en del.
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-20 13:34:28 följande:
    Säkert. Besöker ofta Mellbystrands nakenbad, där finns en del äckelgubbar.

Man ska sköta det diskret och gå runt bland dynerna. Händer något ska man få ett ok av paret/tjejen om det är ok att titta lite. Har hänt att jag har fått inbjudan att vara med. En gång fick jag kontakt med ett par där. Vi pratade lite och det hände inget på stranden. Efter en stund frågade de om jag ville följa med till deras husvagn och ha lite skoj. Självklart ville jag det. De var fräscha. Vi hade en underbar eftermiddag tillsammans i husvagnen. Deras grannar tittade lite konstigt på oss när vi kom ut. Husvagnen hade ju rört sej en del.
    Så du brukar runka lite diskret bland ssndynorna då...
  • Hannibal06
    Farbror6 skrev 2012-02-20 13:50:39 följande:
    Så du brukar runka lite diskret bland ssndynorna då...
    Bara om paret eller tjejen nickar ett ok.
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-21 07:32:49 följande:
    Bara om paret eller tjejen nickar ett ok.
    Du brukar inte smyga på dem annars och runka lite diskret, det har jag sett många som gör på Mellby.
  • Hannibal06
    Farbror6 skrev 2012-02-21 08:42:46 följande:
    Du brukar inte smyga på dem annars och runka lite diskret, det har jag sett många som gör på Mellby.
    Skulle aldrig falla mej in. Är absolut ingen äckelgubbe som smyger omkring.
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-02-21 08:42:46 följande:
    Men aldrig du själv va..?
  • Farbror6
    Anonym skrev 2012-02-21 08:57:30 följande:
    Men aldrig du själv va..?
    Dra åt he... ditt anonyma äckel!
Svar på tråden Underbart nakenbad