• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Anonym (närsynt)
    Hannibal06 skrev 2012-02-17 10:35:38 följande:
    Så har jag oxå upplevt det på de stränder jag har besökt. Nu besöker jag visserligen mest de stränder där jag vet är aktivitet i sanddynerna................... Mysigt.
    Är exhibi och fluktare  lika mång av båda könen?
  • Hannibal06
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-17 13:02:45 följande:
    Bara män som springer runt och fluktar.

Jag har fått se både samlag och trekanter och onani på de stränder jag besökt..................
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-17 13:25:48 följande:
    Bara män som springer runt och fluktar.

Jag har fått se både samlag och trekanter och onani på de stränder jag besökt..................
    Bara killar som onanerat?
  • Farbror6
    Joohana skrev 2012-02-17 13:33:27 följande:
    Älskar att visa upp mig för herrarna på stranden :)
    är du ett troll eller är det sant?
    Hur gammal är du och på vilken strand brukar du vara?
  • Hannibal06
    Farbror6 skrev 2012-02-17 13:31:48 följande:
    Bara killar som onanerat?
    Nej sett tjejer oxå................
    Joohana skrev 2012-02-17 13:33:27 följande:
    Älskar att visa upp mig för herrarna på stranden :)
    Ni finns och ni är underbara ni som vill och vågar.
  • Anonym
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-17 13:02:45 följande:
    När jag badar naken upplever jag väldigt väldigt ofta att kvinnor tittar mig mellan benen. Enda skillnaden är att kvinnor har lite mer taktkänsla, de gör det lite mer diskret än vad många män gör.
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-02-17 14:42:59 följande:
    När jag badar naken upplever jag väldigt väldigt ofta att kvinnor tittar mig mellan benen. Enda skillnaden är att kvinnor har lite mer taktkänsla, de gör det lite mer diskret än vad många män gör.
    Håller med. Jag får samma känsla. De gör det på ett snyggare sätt, inte råglor som en del män gör på kvinnor
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-02-17 14:56:00 följande:
    Håller med. Jag får samma känsla. De gör det på ett snyggare sätt, inte råglor som en del män gör på kvinnor
    intressant att du har samma erfarenhet. Jag tror att tjejer fluktar precis lika mycket som killar, som sagt. Men bara en enda gång har jag sett en som gjorde det riktigt odiskret.

Hon satt och blåstirrade på en grupp män, helt ovetandes om att alla såg vad hon gjorde. Och jag menar stirrade... alldeles rosig om kinderna var hon också. Jag tyckte det var upphetsande att se på henne hur hon höll på.. he he
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-02-17 14:59:47 följande:
    intressant att du har samma erfarenhet. Jag tror att tjejer fluktar precis lika mycket som killar, som sagt. Men bara en enda gång har jag sett en som gjorde det riktigt odiskret.

Hon satt och blåstirrade på en grupp män, helt ovetandes om att alla såg vad hon gjorde. Och jag menar stirrade... alldeles rosig om kinderna var hon också. Jag tyckte det var upphetsande att se på henne hur hon höll på.. he he
    Häftigt
Svar på tråden Underbart nakenbad