• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Anonym
    Farbror6 skrev 2012-02-21 14:38:37 följande:
    Kan du inte svara på frågan i stället?
    Gärna: Jag brukar delta i debatter i andra forum och jag precis som de flesta skiljer en del på den sexuella delen av mig själv och tycker att det är onödigt att florera både här och i andra "mer seriösa" forum. Då är det enkelt att skriva anonymt, då känner jag att jag verkligen kan lufta mina innersta tankar om det ena och det andra utan att folk kopplar samman mig med den jag är när jag skriver om andra frågor. (och för den sakens skull tar mig på mindre allvar i andra frågor).

Jag misstänker att du inte deltar i annat än sexforum under din nick farbror6. Antingen har du en annan nick eller så deltar du helt enkelt inte i andra forum.

Fast egentligen är det ju väldigt få på hela familjeliv som inte är mer eller mindre anonyma, få skriver ju ut sina riktiga namn.
  • Anonym (naken solare :))
    Anonym (närsynt) skrev 2012-02-20 12:37:50 följande:

Du som bor i Västmanland med all små sjöar och vikar i Mälaren har väl ingent problem att hitta avsikilda ställen där du kan gå i naken ostörd?

Men du kanske inte vill vara ostörd?

ja de är sant att de går nog bra att hitta ett ställe där de i folktomt :) 
    men om jag inte vill vara o störd så är de ju lite trist om de inte finns nått mer erkänt bad....jag är för övrigt kvinna :D 
  • Anonym (närsynt)
    Anonym (naken solare :)) skrev 2012-02-21 16:58:34 följande:
    men om jag inte vill vara o störd så är de ju lite trist om de inte finns nått mer erkänt bad....jag är för övrigt kvinna :D 
    ja. det kan ju vara bra med en snygg livräddare i närheten!
  • Ovidius
    Anonym (naken solare :)) skrev 2012-02-21 16:58:34 följande:
    Undrar under vilka former det är OK att kontakta dig på stranden när du är naken?
    Har utseendet på strandraggaren betydelse? 
    Jag brukar ( tycker jag är snygg och vältränad och hyfsat utrustad) fråga tjejerna om dom kan låna ut en penna till korsordet. Sen kommer konversatonen i gång. Försöker att bara se dom i ögonen annars lyfter ju snoppen. Men det kanske skulle uppfattas positivt av kvinnan.
  • Janice01
    Ovidius skrev 2012-02-22 12:45:25 följande:
    Undrar under vilka former det är OK att kontakta dig på stranden när du är naken?
    Har utseendet på strandraggaren betydelse? 
    Jag brukar ( tycker jag är snygg och vältränad och hyfsat utrustad) fråga tjejerna om dom kan låna ut en penna till korsordet. Sen kommer konversatonen i gång. Försöker att bara se dom i ögonen annars lyfter ju snoppen. Men det kanske skulle uppfattas positivt av kvinnan.

Jaaaaa. Hade du suttit och pratat med mej och fått stånd och sett bra ut så hade jag dragit bort dej och hoppat på dej! Jädrar vad blöt i musen jag blev nu....var brukar du bada?
  • Ovidius
    Janice01 skrev 2012-02-22 13:06:38 följande:
    Jaaaaa. Hade du suttit och pratat med mej och fått stånd och sett bra ut så hade jag dragit bort dej och hoppat på dej! Jädrar vad blöt i musen jag blev nu....var brukar du bada?
    Marstrand,

kan du bevara fukten till maj månad!
  • Anonym (naken solare :))

haha! ja de är väl en bra ingång, eller fråga om vad klocka är etc, typ småprata lite om allt möjligt :)

helt klart bra att inte stirra på andra kroppsdelar än ansiktet för de uppfattas ju lite små desperat :D

sen om mannen får ribba gör ju inget om  man ändå småpratar o har uppfattat en attraktion under tiden.
    synd att ingen badar nära min ort då :S 

• Hannibal06
    Anonym (naken solare :)) skrev 2012-02-22 19:09:17 följande:
    haha! ja de är väl en bra ingång, eller fråga om vad klocka är etc, typ småprata lite om allt möjligt :)

helt klart bra att inte stirra på andra kroppsdelar än ansiktet för de uppfattas ju lite små desperat :D

sen om mannen får ribba gör ju inget om  man ändå småpratar o har uppfattat en attraktion under tiden.
    synd att ingen badar nära min ort då :S 
    Och var badar du då? Hade gärna inlett en liten konversation med dej.
    Janice01 skrev 2012-02-22 13:06:38 följande:
    Var brukar du bada?
  • Ovidius
    Ovidius skrev 2012-02-22 16:14:49 följande:
    Marstrand,

kan du bevara fukten till maj månad!
    ej utropstecken (blev väl influerad av andra kroppsdelars ställning!)
    utan : ?
  • Farbror6
    Hannibal06 skrev 2012-02-23 07:37:00 följande:
    Och var badar du då? Hade gärna inlett en liten konversation med dej.

Var brukar du bada?
    Mellbystrand brukar jag vara på ibland.
Svar på tråden Underbart nakenbad