• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • dukat
    Anonym skrev 2012-03-20 14:12:10 följande:
    Jag undrar om det finns någon som inte förknippar nakenbad med sex, eller åtminstonde kåthet? Man hör ju ofta naturister förneka att det finns något samband... Men varför buntar man då ihop sig, varför badar man inte bara naken på en enskild strand utan publik i så fall?

Jag tror typ 99,99 procent av alla som visar sig nakna på stranden blir kåta av det.

och jag tror att 99,99% av oss tjejer  INTE blir det
  • Anonym (älskar naket)

Längtar till sommaren.........................

• Hannibal06

Tänk om det hade varit lite varmare nu. Solen skiner och man känner att vårkänslorna är på gång. En liten sanddyna i Mellbystrand och lite smek och kel hade varit underbart.

• Anonym (närsynt)
    dukat skrev 2012-03-20 18:55:01 följande:

och jag tror att 99,99% av oss tjejer  INTE blir det

Du kanske inte blir det. Men du har ingen aning om hur dina medsystrar funkar.  Jag vet däremot att ett stort antal kvinnor har en gen av exhibitionism, som visar sig tillsammans med behagen på stranden och på dom mest otänkbara ställen.
  • Anonym (närsynt)
    Badabing skrev 2012-03-20 14:02:29 följande:

Det är ju halva nöjet ju. :)

och våt?
  • Janice01
    Anonym (närsynt) skrev 2012-03-26 12:31:30 följande:
    Du kanske inte blir det. Men du har ingen aning om hur dina medsystrar funkar.  Jag vet däremot att ett stort antal kvinnor har en gen av exhibitionism, som visar sig tillsammans med behagen på stranden och på dom mest otänkbara ställen.
    Än på¨stranden? Var då?
  • Anonym (närsynt)
    Janice01 skrev 2012-03-26 14:00:13 följande:
    Än på¨stranden? Var då?
    Överallt

KOLLA bara på en träningsmatch i fotboll i mars. dOM TJEJER  som står där och huttrar i kort kjol och urringat i den snåla marsvinden

• Janice01
    Anonym (närsynt) skrev 2012-03-28 07:56:32 följande:
    Överallt

KOLLA bara på en träningsmatch i fotboll i mars. dOM TJEJER  som står där och huttrar i kort kjol och urringat i den snåla marsvinden

Men inte fasen visar dom fittan! Brukar ju oftsat ha varma kalasbyxor under kjolen.
Svar på tråden Underbart nakenbad