• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Hannibal06
    Janice01 skrev 2012-03-28 08:19:36 följande:
    Men inte fasen visar dom fittan! Brukar ju oftsat ha varma kalasbyxor under kjolen.
    Nej, det där lät väldigt konstigt. Vad har det med nakenbad att göra?? håll er till tråden.
  • Anonym (närsynt)
    Hannibal06 skrev 2012-03-28 08:42:46 följande:
    Nej, det där lät väldigt konstigt. Vad har det med nakenbad att göra?? håll er till tråden.

Nja, det är ju ett sidospår. Men exhibitionismen spelar ju rol när främmande människor badar tillsammans.
    Jag ville visa att det är ett drag av exhibitionism när tjejer visar massa hud när det är svinkallt ute. Det skkulle ju inte en man göra. ja det finns ju undantag : bögar och blottarre. Men de är ju en försvinnande liten majoritet
  • Hannibal06
    Anonym (närsynt) skrev 2012-03-28 12:23:38 följande:
    Nja, det är ju ett sidospår. Men exhibitionismen spelar ju rol när främmande människor badar tillsammans.
    Jag ville visa att det är ett drag av exhibitionism när tjejer visar massa hud när det är svinkallt ute. Det skkulle ju inte en man göra. ja det finns ju undantag : bögar och blottarre. Men de är ju en försvinnande liten majoritet
    Ser inte många som visar mycket hud när det är svinkallt ute. Brrrrrrrrrrrrr. Kan inte vara trevligt.
  • Pentra
    dukat skrev 2012-03-20 18:55:01 följande:
    och jag tror att 99,99% av oss tjejer  INTE blir det
    Oj då! Snacka om att jag nu, helt plötsligt, tydligen befinner mig i klar minoritet...
  • Hannibal06
    Pentra skrev 2012-03-28 16:55:56 följande:
    Oj då! Snacka om att jag nu, helt plötsligt, tydligen befinner mig i klar minoritet...
    Den siffran stämmer inte. Har sett många kåta, våta tjejer/kvinnor på nakenbad.
  • Pentra
    Hannibal06 skrev 2012-03-29 09:58:20 följande:
    Den siffran stämmer inte. Har sett många kåta, våta tjejer/kvinnor på nakenbad.
    Tänkte väl det. Solig
  • Hannibal06
    Pentra skrev 2012-03-29 12:04:35 följande:
    Tänkte väl det. Solig
    Jag kanske har sett dej där, eller?
  • Badabing

Jag vill också se nakna våta kåta tjejjer på mitt nakenbad =)
    Får kanske kolla extra noga..nakna är de ju iofs haha

• Pentra
    Hannibal06 skrev 2012-03-29 12:53:50 följande:
    Jag kanske har sett dej där, eller?
    Har mest besökt Truve och Kattholmen, så det är inte säkert...
  • Hannibal06
    Pentra skrev 2012-03-29 17:48:45 följande:
    Har mest besökt Truve och Kattholmen, så det är inte säkert...

Var ligger de ställena?
Svar på tråden Underbart nakenbad