• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Hannibal06
    Anonym (Al One) skrev 2012-05-07 16:50:06 följande:
    Som sagt var jag helt ensam på hela stranden...
    Ensamma tjejjer som onanerar på stranden..låter ju som en dröm. Som nåt som inte händer.
    Underbart..
    Nu har det ju bara hänt ett fåtal gånger men när det händer är det underbart.
  • Anonym (Al One)

Oh det hade jag velat se =)
    Var har du sett detta?

• Hannibal06
    Anonym (Al One) skrev 2012-05-08 10:06:29 följande:
    Oh det hade jag velat se =)
    Var har du sett detta?
    That is a secret.
  • Anonym
    Anonym (Al One) skrev 2012-05-07 16:50:06 följande:
    Som sagt var jag helt ensam på hela stranden...
    Ensamma tjejjer som onanerar på stranden..låter ju som en dröm. Som nåt som inte händer.
    Underbart..
    Tror inte ett dugg på det! Tror att det är hannibals sexfantasier. En kvinna sköter onanin diskret.
    Har det personerna som gjort det ensamma gjort något för att försöka dölja sin aktivitet?
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-05-08 11:24:55 följande:
    Tror inte ett dugg på det! Tror att det är hannibals sexfantasier. En kvinna sköter onanin diskret.
    Har det personerna som gjort det ensamma gjort något för att försöka dölja sin aktivitet?
    Det är absolut inga egna fantasier. Har sett det på två olika nakenstränder.
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 11:49:53 följande:
    Det är absolut inga egna fantasier. Har sett det på två olika nakenstränder.
    Hur har dom gjort?
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-08 11:53:39 följande:
    Hur har dom gjort?
    Vad tror du själv? Fört in en stor trädgren i fittan som de hittat i strandkanten?

Måste verkligen allt prat om nakenbad ha med onanerande tjejer eller runkande gubbar att göra?
    De få gånger jag solar näck så gör jag det för att det är en skön och annorlunda omväxling, och enda skillnaden är ju att det inte finns något tyg på kroppen....
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-08 11:59:38 följande:
    Vad tror du själv? Fört in en stor trädgren i fittan som de hittat i strandkanten?

Måste verkligen allt prat om nakenbad ha med onanerande tjejer eller runkande gubbar att göra?
    De få gånger jag solar näck så gör jag det för att det är en skön och annorlunda omväxling, och enda skillnaden är ju att det inte finns något tyg på kroppen....
    Om du nu har sett det kan du väl berätta!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-05-08 12:33:03 följande:
    Om du nu har sett det kan du väl berätta!
    För att tillfredställa dina sexfantasier?? Hur brukar tjejer göra när de onanerar tror du?
  • Farau

Mogen nivå här ! Jag längtar i alla fall till att bada o sola naken ! Sedan får alla som onanerar till höger och vänster göra det om de vill. Och jag har inte sett en enda kvinna so gör det där jag badar (Getterön i Vbg) ev. Ngn fluktande gubbe som tar sig på kuken väl ofta och fluktar på en, men det bjuder jag på !!

Svar på tråden Underbart nakenbad