• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Anonym (Al One)

Idag var det kallt men hittade ett gapp som var vindstilla. Inte en käft på hela stranden. Bara jag. Drog en härlig runk.
    Hur många har runkat på nakenbadet? Måste vara sjukt vanligt.

• Anonym
    Anonym (Al One) skrev 2012-05-06 14:51:12 följande:
    Idag var det kallt men hittade ett gapp som var vindstilla. Inte en käft på hela stranden. Bara jag. Drog en härlig runk.
    Hur många har runkat på nakenbadet? Måste vara sjukt vanligt.
    Undrar om det finns någon tjej som onanerat på ett nakenbad!?
    Någon som erkänner eller har sett någon?
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-05-07 09:17:04 följande:
    Undrar om det finns någon tjej som onanerat på ett nakenbad!?
    Någon som erkänner eller har sett någon?
    Jag har sett några tjejer onanera på nakenstrand. Någon inför ett tiotal killar och några som onanerat ensamma i en sanddyna............................. Mysigt
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-07 09:46:00 följande:
    Jag har sett några tjejer onanera på nakenstrand. Någon inför ett tiotal killar och några som onanerat ensamma i en sanddyna............................. Mysigt
    På allvar? att dom trott att dom varit ensamma där, hmmm!
  • Anonym

Jävla runktråd....Jag badar nakenbad för att jag gillar känslan att vara naken och inte för att se en massa runkande gubbar.

• Hannibal06
    Anonym skrev 2012-05-07 10:03:35 följande:
    På allvar? att dom trott att dom varit ensamma där, hmmm!
    Tror att de flesta vetat om att de kan ses.
    Anonym skrev 2012-05-07 10:07:50 följande:
    Jävla runktråd....Jag badar nakenbad för att jag gillar känslan att vara naken och inte för att se en massa runkande gubbar.
    Jag gillar oxå känslan att vara naken. De runkande gubbarna bryr jag mej inte om. Man lägger ju inte sej nära dem. Vill de runka gör de det ganska diskret, i alla fall där jag brukar sola.
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-07 09:46:00 följande:
    Ja just precis!!!
  • Anonym (Skåne)
    Anonym skrev 2012-05-07 10:07:50 följande:

Ahaha det var min tanke också ;) För msn inte njuta av sol utan att några runkar i bdkgrunden så jobbigt.
  • Anonym (Al One)

Som sagt var jag helt ensam på hela stranden...
    Ensamma tjejjer som onanerar på stranden..låter ju som en dröm. Som nåt som inte händer.
    Underbart..

• Anonym
    Anonym skrev 2012-05-02 13:16:01 följande:
    Vem är det? Runkare på nakenbad?
    Ja! Finns även dold bakom ett kvinnonamn och syns en hel del i vissa trådar här på fl
Svar på tråden Underbart nakenbad