• ManligMan

Underbart nakenbad

Besökte Viggebybadet igår och det är ett skönt ställe, lite lite folk men ändå vackra naturliga människor att kolla på. Tyvärr så bo vi inte i närheten men någon gång ibland får vi chansen. Rekommenderas...

• Svar på tråden Underbart nakenbad
  • Hannibal06
    Farau skrev 2012-05-08 13:07:17 följande:
    Mogen nivå här ! Jag längtar i alla fall till att bada o sola naken ! Sedan får alla som onanerar till höger och vänster göra det om de vill. Och jag har inte sett en enda kvinna so gör det där jag badar (Getterön i Vbg) ev. Ngn fluktande gubbe som tar sig på kuken väl ofta och fluktar på en, men det bjuder jag på !!
    Håller med dej. Jag längtar också efter det. Går inte omkring och letar efter kvinnor som ev. onanerar. Frihetskänslan av att sola naken är obeskrivlig. Har sett en del på nakenbaden men det är inget jag letar efter. Lite svårt att inte se när 10 karlar står i en ring, då är det action på gång där men, nej tack, det håller jag mej borta ifrån.
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 13:13:14 följande:
    Håller med dej. Jag längtar också efter det. Går inte omkring och letar efter kvinnor som ev. onanerar. Frihetskänslan av att sola naken är obeskrivlig. Har sett en del på nakenbaden men det är inget jag letar efter. Lite svårt att inte se när 10 karlar står i en ring, då är det action på gång där men, nej tack, det håller jag mej borta ifrån.
    Jag menade inte det som onnar för gubbar utan det som smyger med det.
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-05-08 13:37:51 följande:
    Jag menade inte det som onnar för gubbar utan det som smyger med det.
    En gång gick jag förbi en kvinna i 40-45-årsåldern och hon smekte sej helt öppet
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 13:38:56 följande:
    En gång gick jag förbi en kvinna i 40-45-årsåldern och hon smekte sej helt öppet
    hade hon gömt sej bakom någon sanddyna eller låg hon mera öppet?
  • Hannibal06
    Anonym skrev 2012-05-08 13:47:42 följande:
    hade hon gömt sej bakom någon sanddyna eller låg hon mera öppet?
    Hon låg i en sanddyna men det gick en stig ganska nära den. Stannade inte och glodde utan gick bara vidare men synen fanns på näthinnan när jag låg i min dyna senare.............................
  • Janice01
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 14:01:00 följande:
    Hon låg i en sanddyna men det gick en stig ganska nära den. Stannade inte och glodde utan gick bara vidare men synen fanns på näthinnan när jag låg i min dyna senare.............................
    Då var det skönt att runka väl?
  • Hannibal06
    Janice01 skrev 2012-05-08 15:01:10 följande:
    Då var det skönt att runka väl?
    Runkade inte men det var frestande. Runkar normalt inte på nakenbad.
  • Anonym
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 14:01:00 följande:
    Låg hon på rygg eller mage? På mage kan man ju dölja det lite....
  • Anonym (Al One)
    Hannibal06 skrev 2012-05-08 10:27:09 följande:
    That is a secret.
    Varför då?
Svar på tråden Underbart nakenbad