RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Har ni fått några förhållningsregler när det gäller träning under ruvningen? Jag tänkte gymma idag men när jag googlade lite verkar det som att många kliniker avråder från typ allt annat än promenader. Jag hade ridlektion igår och det kändes bra så jag hoppas inte det var dumt att rida...
Kanske bättre att ta en långpromenad med vovven istället.
emma: vi ska ta prov här hemma och skicka in.
Jag har inga grav symtom, brösten var väldigt ömma under spruttiden och lite efter men det har avtagit, dom e ju fortfarande stora och hårda när man trycker på dom, och på morgonen när jag vaknar och reser mig ur sängen spänner det jättemycket i brösten men det går ganska snabbt över.
Jag hoppas att jag är en av dom som inte känner av sin graviditet i början för jag känner ju mig inte alls gravid men vill så gärna vara det.
Det återstår bara att vänta och se.....
Idag fick vi brev om att det inte blev några embryon till frysen
Det lät så positivt med de fem som fortsatte dela sig så jag fattar inte att INGET klarade sig. De skulle tydligen fortsätta odla dem till dag 5. Varför frös man inte ner dem på dag 3 om de såg bra ut då?
Nu blir jag såklart jättebekymrad över att det är dålig kvalitet på alla våra embryon, även om det står i brevet att embryot vi fick tillbaks är är bra kvalitet och att det inte påverkar chanserna till graviditet.
Är det någon av er som plussat som bara har fått ett embryo i magen och inga till frysen?
Suck och emma85, håller tummarna för er imorgon och hoppas att ni båda får det positiva beskedet vi alla väntar på!!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååååå jag blir psykiskt störd av detta!!!!
Mår verkligen pyton illa hela tiden, är sängliggandes från klockan 18.00 varje kväll, kan inte äta på kvällen och har super ömma bröst som är svåra att sova med, ligger i sängen nu och skriver och idag fick jag dessutom en mycket sparsam brun flytning på jobb och även nu en gång ikväll när jag varit uppe på toaletten. Jag har de senaste dagrna upplevt lite molvärk och en liten stickande känsla i "mensmagen" inte alls ont men känt av lite känningar som finns där. Trott att de kan bero på såkallad växvärk i livmodern, fostret skall ju trots allt nu vara över 2 cm, men idag blev jag livrädd när flytningen kom.
Slutade ju med crinonen och tableterna i fredags, och det har ju kommit ut lite klumpar crinone sedan dess, i lite varierande färg om man säger så(Ursäkta mina detaljer), men jag blir verkligen KNÄPP på denna eviga oron!!!
Någon som haft bruna flytningar och det har varit normalt?Är ju så rädd att det skall komma världens stört blödning som för cirka 4 veckor sedan. Är ju i vecka 9 nu!
Lycka till på tetsdagen i morgon ni som skall få er svar. Ja kände inga som helst symtom på graviditet. Testade dagen innan testdagen hemma och fick svagt plus, men det var plus.
Kram
Test dag idag.... självklart så testade jag här hemma först och hör och häpna.... 2 streck på stickan!!!! Jag som inte har några tecken alls på att jag skulle vara gravid.
Jag är så glad, idag ska jag bara njuta :)
Lycka till idag emma, du hade väl oxå testdag idag?