RMC Malmö del 14
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Hej här fortsätter tråden....häng med. Välkomna ni som är nya också :)
Nej, Camaro, det var ju inte så det skulle bli! Jag är så ledsen för er skull
Camaro: neeej!
Är så ledsen för er skull! Stor kram!
lilja1978: Välkommen hit!
Tyvärr testade jag minus idag på testdagen också, men det var ju väntat efetrsom jg blöder.Camaro: Är så ledsen för er skull...... Håller tummarna för FET 3:e gången gilt. Styrkekramar till dig! 
Åh vad tråkigt, Camaro! Jag hoppas SÅ att det är er tur snart.
Camaro: Va tråkigt. Håller tummarna för nästa FET!!!!
Vi hade oxå bara ett ägg i frysen men det klarade upptiningen!!!
Känns skönt att man inte är ensam i denna karusellen, alla här verkar fantastiskt goa och peppar varann. Har lite funderingar och tänkte höra om era erfarenheter.
Det är så att jag har väldigt sparsam mens, max 2 dagar och väldigt lite. Innan det en hel del bruna flytningar. Mina spekulationer är ju då att slemhinnan är för tunn och det kanske är därför ägget inte fäster?? (fast visst kollar man väl slemhinnan innan återföring) Har googlat en del om akupunktur och tänkte prova det inför nästa frysförsök, någon som kan rekomendera en i malmö?
Man vill ju försöka med allt...
Camaro: Ah nej!!! Fy vad tråkigt!
Stora kramar till dig!
Björneochsnigel: Tänker på dig! Hoppas att det går bra imorgon!
Känns skönt att man inte är ensam i denna karusellen, alla här verkar fantastiskt goa och peppar varann. Har lite funderingar och tänkte höra om era erfarenheter.
Det är så att jag har väldigt sparsam mens, max 2 dagar och väldigt lite. Innan det en hel del bruna flytningar. Mina spekulationer är ju då att slemhinnan är för tunn och det kanske är därför ägget inte fäster?? (fast visst kollar man väl slemhinnan innan återföring) Har googlat en del om akupunktur och tänkte prova det inför nästa frysförsök, någon som kan rekomendera en i malmö?
Man vill ju försöka med allt...