09-vännerna tuggar vidare, forever and ever...
Haj tjajor!
epan: äh, vifta bort sura miner angående täta syskon (fast jag vet också, att gravhormoner minsann är nått speciellt..
).. Är väl inte dem som ska ta hand om barnen?! har ni berättat för omgivningen ännu? är det privat VUL du bokat eller?
haha, låter som att man kan göra offentliga VUL också..
bystar: Låter som en helhärlig helg! det förtjänar du! ska du vara hemma nån runda igen när U går tillbaka till jobbet eller dina dagar är slut då?
på tal om att inbilla sig saker, det gör jag fortfarande, trots att jag kräker varje dag och har fått se en levande bebis.. men dum som jag är KAN jag bara inte låta bli att gå in på dumma trådar/sidor om sena missfall, PSD osv.. sen får jag övertala mig själv att "Om bebisen inte lever hade jag väl inte kräkt fortfarande?!..."
äh, kan bli så trött på mig själv ibland..
oh, förresten en fundering som kom över mig häromdagen, nu är jag i vecka 15, alltså snart tid för RUL (vilket jag såklart är livrädd för), men kommer det hem en kallelse i posten eller man ska ringa o boka tid själv?
jag har ju bara varit hos BM på inksrivning i vecka 10, och ska inte dit igen förrän i vecka 20.. vid inskrivningen sa BM inget om det iaf, och jag hade inte tanke på att fråga.. det kanske är olika beroende på vilket landsting, men hur var det för er?
åh, ännu mer jag kan fråga er veteraner!
när kände ni första rörelsen och hur kändes den?
jag brukar ligga på kvällarna och känna efter, och jag vet inte om det är inbillning, önsketänkande eller verklighet, men några ggr känns det som att det vibrerar där nere.. när man läser så "ska" det kännas som magbubbel eller som en fisk som sprattlar, men så mkt har jag inte inte känt..
nä, jag kanske skulle mysa lite med sambo innan det är läggdags.. han fyller år idag och jag jkobbade kväll, så det blev inte mkt till firande idag.. men jag köpte med mig en tårta hem, så den har vi fikat på nu iaf..
han sitter och tittar på sin födelsedagspresent nu, Iron man 2, och den sortens film tycker jag ju är sååååå himla bra..
heh.. han blev glad iaf, och det är ju huvudsaken..
vecka 15 (14+3)
![]()

ryser vid minnet.. 

till Ellen i efterskott! 
ÄNNU svårare nu att hitta kläder i garderoben nu än innan.. tur man ska till Ullared imorron, så jag kan shoppa lite granna kläder!