• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Furie
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-01 11:34:09 följande:
    Låter definitivt som något jag skulle vilja göra. Svårt är det bara, för att rädslan infinner sig och man tänker att det man tänker är något sjukt och onormalt....

Jag vill ju inte bli dömd för att jag har sån stor sexlust. Min man har långt ifrån det. Men nu när jag börjat ha telefonsex så har det tänt honom något så otroligt så att vi en dag häromdagen hade sex 4 ggr! Det är rekord i vårt förhållande och vi har ändå varit ihop i fem år, vi hade liksom inte sex såhär mycket ens i början av förhållandet när det är så puttinuttigt och nytt.

Sen är jag ju sån att jag alltid varit såhär. Har aldrig haft den höga sexualdriften och mitt självförtroende höjs till skyarna av att jag sysslar med något sånt här där jag känner mig åtråvärd av två män. Så jag vill nog aldrig släppa det från mitt liv.
    Den rädslan och skammen finns nog där för de flesta i början, men det är inget sjukt i att ha stor sexlust. Inte heller att tända på saker som inte är "normalt" i detta sammanhanget. Jag var väldigt rädd att bli dömd i början, men ju mer jag gör desto mer vet jag att jag lever mitt liv (sexliv) som jag vill och inte som andra vill. 

Det är befriande att tillåta sig att ge efter för sina fantasier  
  • Anonym (Slut)
    Furie skrev 2010-08-02 00:45:16 följande:
    Den rädslan och skammen finns nog där för de flesta i början, men det är inget sjukt i att ha stor sexlust. Inte heller att tända på saker som inte är "normalt" i detta sammanhanget. Jag var väldigt rädd att bli dömd i början, men ju mer jag gör desto mer vet jag att jag lever mitt liv (sexliv) som jag vill och inte som andra vill. 

Det är befriande att tillåta sig att ge efter för sina fantasier  
    Tack för orden. Känns bra att höra. Ibland känns det som om sambon dömmer mig också, kanske bara jag som tror det.
  • Polisman08
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-02 18:17:17 följande:
    Tack för orden. Känns bra att höra. Ibland känns det som om sambon dömmer mig också, kanske bara jag som tror det.
    Hur går det för er?
  • Afrowife

Jag vill se min fru ha sex med andra män. Jag har introducerat idén, vi har använt fantasin som rollspel när vi haft sex men sen tar det stopp. Det är väldigt svårt att omsätta i verklighet verkar det som. Min fru blir otroligt kåt och upphetsad av fantasin och när vi rollspelar går det för henne direkt :) Ändå är hon tveksam att ta nästa steg. Hon vill inte ens nätsexa med andra män. En sak hon tände mycket på var att berätta för mig om sina tidigare älskare.

Någon som har erfarenhet och tips om hur man kan komma vidare? Jag har inte lust att tjata utan skulle vilja att det kommer från min fru. 

• Anonym
    Afrowife skrev 2010-08-09 15:55:16 följande:
    Jag vill se min fru ha sex med andra män. Jag har introducerat idén, vi har använt fantasin som rollspel när vi haft sex men sen tar det stopp. Det är väldigt svårt att omsätta i verklighet verkar det som. Min fru blir otroligt kåt och upphetsad av fantasin och när vi rollspelar går det för henne direkt :) Ändå är hon tveksam att ta nästa steg. Hon vill inte ens nätsexa med andra män. En sak hon tände mycket på var att berätta för mig om sina tidigare älskare.

Någon som har erfarenhet och tips om hur man kan komma vidare? Jag har inte lust att tjata utan skulle vilja att det kommer från min fru. 
    Du får göra som jag. Jag kontaktade en gammal arbetskamrat och bestämde en plats i skärgården där vi brukade vara och ha sex. Han skulle bara komma och låtsas överraska oss. Jag hade berättat när det var bäst och komma. Ingen av oss hörde när han smög fram och satte sig och kikade. När min fru ryckte till så visste jag han var där, han sa bara, det där såg riktigt skönt ut fortsätt gärna. Vi försökte men det fungerade inte. Men när vi talar om det så här i efterhand så blir hon väldigt tänd. Så det blir nog ett nytt försök.
  • Humbleswede

Käre Anonym.

Jag vill att du skall veta att du är inte ensam. Det är många kvinnor, och män som har samma tankar och funderingar.

Jag är en av dom... Jag har dock inte varit med om det (ännu) och vet naturligtvis inte hur jag som man skulle reagera om det var på riktigt. Men det är ingen tillfällig fantasi, utan något jag till och från tänkt på i över 20 år (har haft samma partner i 26 år). 

Men det finns flera, snubblade över denna blogg. Hoppas hans beskrivningar kan ge dig en push i rätt riktning.
    http://fantasitillverklighet.blogspot.com/2010/03/kom-inte-hem-forran-min-alskare-har-akt.html

Min mamma brukade alltid säga att man ångrar bara saker man INTE gjort.

• Anexxet
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-02 18:17:17 följande:
    Låter som du kommer få helt underbart när du testar det..=)
    Jag har varit cucken för ett annat par för ett år sedan..alla gillade det väldigt mkt..
    testa det sålänge din man är med på det...=) Ni kommer att gilla det!
  • Janice01

Gör det inte! Det är många som säger att dom vill att killen/tjejen gör det och sedan aldrig kan komma över det...

Skulle han i så fall fixa fram en kille eller skull du skaffa dej en kk? Vill han vara med när ni har sex i så fall?

Har du fortfarande cybersex med andra killar?

• Snarlik

Väldigt sexigt! Jag tänder stenmycket på tanken att se eller veta att min fru ha sex med andra män. Hon har även ett par gånger låtit massörer smeka henne på bröst och kön och tom slicka, och jag har gått igång till 1000% på det. Även cybersex höll hon på med för några år sedan.
    Sen är jag gärna med i samma rum och säng och kör en trekant också i och för sig.

Det viktiga är ju att jag är inkluderad helt och hållet och inte det är att hon går iväg utan att berätta varken innan eller efter utan tar upp ett "riktigt" förhållande med en annan man/andra män.
    Jag tror visst att det är helt möjligt att ha ett bra sexigt förhållande och ha sex med andra än sin partner.
    Det kräver frihet från svartsjuka, men som Sting sjöng: "If you love somebody - set them free!".

• Janice01
    Snarlik skrev 2010-08-17 12:29:49 följande:
    Väldigt sexigt! Jag tänder stenmycket på tanken att se eller veta att min fru ha sex med andra män. Hon har även ett par gånger låtit massörer smeka henne på bröst och kön och tom slicka, och jag har gått igång till 1000% på det. Även cybersex höll hon på med för några år sedan.
    Sen är jag gärna med i samma rum och säng och kör en trekant också i och för sig.

Det viktiga är ju att jag är inkluderad helt och hållet och inte det är att hon går iväg utan att berätta varken innan eller efter utan tar upp ett "riktigt" förhållande med en annan man/andra män.
    Jag tror visst att det är helt möjligt att ha ett bra sexigt förhållande och ha sex med andra än sin partner.
    Det kräver frihet från svartsjuka, men som Sting sjöng: "If you love somebody - set them free!".
    Sitter du där brevid och runkar då?
Svar på tråden Cuckold?