• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Frogo

Undrar hur många kvinnor som verkligen vågar leva ut så... och hur många män som vågar låta dem.
    Vi män är trots allt ofta rätt känsliga för konkurrens. Tänk om han är bättre, större, uthålligare  osv
    Modigt av dem.

• Anonym (Mia)

Ja, håller med. Bara en stabil trygg man skulle våga låta sin kvinna njuta av andra.
    Fast helt osjälviskt verkar det inte vara om man läser. Många män njuter väldigt mycket av det själva också.

• Frogo

Hahaha, näää. Tror jag inte de gör. Heeelt osjälviskt är det.

• Evablonde
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-03 09:49:19 följande:
    Wow, undrar om jag skulle kunna få min man att gå med på det? Man vill ju inte dö nyfiken. Nån kvinna med erfarenhet?
    det är en härlig upplevelse men tänk efter et par gånger innan och ni måsta vara överens om vad ni önskar......
    evablonde08.blogspot.se/ medelmsgrupp "HetaFruar"
  • Evablonde

Ser här på  FM några inlägg om hur män vill se sina fruar knullas av andra, och kvinnor som vill bli knullade framför sina män.

Den tanken tror jag är mycket vanlig, den upphetsande tanken att sin egen fru är en slampa som knullas hårt är nog en upphetsande tanke för speciellt män, men hur är det med tjejerna ;).
    Själv tycker jag om det att både bli knullad framför min "Master" och även framför mina tidigare män...
    Glllar däremot inte cuckold som innebär förnedring.!
    evablonde08.blogspot.se/ "medelmsgrupp "HetaFruar"
  • Anonym
    Evablonde skrev 2013-03-05 07:18:10 följande:
    Ser här på  FM några inlägg om hur män vill se sina fruar knullas av andra, och kvinnor som vill bli knullade framför sina män.
    Den tanken tror jag är mycket vanlig, den upphetsande tanken att sin egen fru är en slampa som knullas hårt är nog en upphetsande tanke för speciellt män, men hur är det med tjejerna ;).
    Själv tycker jag om det att både bli knullad framför min "Master" och även framför mina tidigare män...
    Glllar däremot inte cuckold som innebär förnedring.!

Lite mer åt Hotwife-hållet du då Evablonde. Är det inte så att sk Hotwife får ligga runt medan deras partners får titta på eller bara ha vetskap om att frugan knullar runt och det är inte förnedringen som det kan vara i cuckold relationer.

Jag själv gillar tanken att min fru både blir hårt knullad och även knullar hårt själv med andra för henne attraktiva män. Verkligheten är dock en annan än så länge. :)
  • Anonym (Mia)

Håller med om att lite av njutningen är också att bete sig som en riktig slampa framför honom. Att kasta av sig alla tabun och bara bli knullad av flera tills man är helt nöjd.

• OlleSQ
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-05 09:45:58 följande:
    Håller med om att lite av njutningen är också att bete sig som en riktig slampa framför honom. Att kasta av sig alla tabun och bara bli knullad av flera tills man är helt nöjd.
    Det går ju faktiskt att göra så utan att det blir förnedrande, det blir ju som en porrfilm fast på riktigt och med kvinnan som tänder mest på :D
Svar på tråden Cuckold?