• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Snarlik

Om jag skulle vara i samma rum vore det ju en rätt lämplig aktivitet, ja!Tungan ute

• Anonym (Slut)

Tack så hemskt mycket för alla era svar.
    Vi har lagt tankarna lite på is, haft andra tråkiga saker att tänka på istället :( men vi kommer absolut ta upp det i framtiden igen och se om det är något vi båda vill, vilket jag tror. Jag vill ha min man inkluderad och han vill vara inkluderad, så vi kommer nog köra på det isåfall. Däremot bryr han sig inte om jag har telefonsex eller cybersex utan honom, bara vetskapen om att jag "slynat" mig är det som är tändande.

• Hbg77
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-17 20:27:24 följande:
    Tack så hemskt mycket för alla era svar.
    Vi har lagt tankarna lite på is, haft andra tråkiga saker att tänka på istället :( men vi kommer absolut ta upp det i framtiden igen och se om det är något vi båda vill, vilket jag tror. Jag vill ha min man inkluderad och han vill vara inkluderad, så vi kommer nog köra på det isåfall. Däremot bryr han sig inte om jag har telefonsex eller cybersex utan honom, bara vetskapen om att jag "slynat" mig är det som är tändande.
    hehe... hur är det med camsex då? ;)
  • Anonym (Slut)
    Hbg77 skrev 2010-08-20 09:08:19 följande:
    hehe... hur är det med camsex då? ;)
    Hm, jo det går väl an.  Men det är liksom inte det cuckoldförhållandet går ut på.

Själva grejen är att jag vill träffa en man jag känner, jag har en i åtanke. En som driver mig till absolut vansinnig kåthet.  Tanken är att vi ska ses i framtiden när det känns rätt, och jag ska bli behandlad som en liten slyna. Det gör mig så tänd och det är bara tanken av att bli behandlad som ett luder som gör mig galen. Jag har inte alls dåligt självförtoende eller så, tvärtom, detta ger mig mer självförtroende.
    Min man har inte så bra självförtroende och är rädd, han vet dock inte för vad, vet inte hur jag ska övertala honom, det låter bra just nu säger han men han vet ju inte hur han ska känna i framtiden.
  • Hbg77
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-21 21:11:16 följande:
    Hm, jo det går väl an.  Men det är liksom inte det cuckoldförhållandet går ut på.

Själva grejen är att jag vill träffa en man jag känner, jag har en i åtanke. En som driver mig till absolut vansinnig kåthet.  Tanken är att vi ska ses i framtiden när det känns rätt, och jag ska bli behandlad som en liten slyna. Det gör mig så tänd och det är bara tanken av att bli behandlad som ett luder som gör mig galen. Jag har inte alls dåligt självförtoende eller så, tvärtom, detta ger mig mer självförtroende.
    Min man har inte så bra självförtroende och är rädd, han vet dock inte för vad, vet inte hur jag ska övertala honom, det låter bra just nu säger han men han vet ju inte hur han ska känna i framtiden.
    jag kan nog behndla dig som en slyna över camen om du vill det... i väntan på bättre tider om inte annat... ;)
  • FlaskBacken
    Afrowife skrev 2010-08-09 15:55:16 följande:
    Jag vill se min fru ha sex med andra män. Jag har introducerat idén, vi har använt fantasin som rollspel när vi haft sex men sen tar det stopp. Det är väldigt svårt att omsätta i verklighet verkar det som. Min fru blir otroligt kåt och upphetsad av fantasin och när vi rollspelar går det för henne direkt :) Ändå är hon tveksam att ta nästa steg. Hon vill inte ens nätsexa med andra män. En sak hon tände mycket på var att berätta för mig om sina tidigare älskare.

Någon som har erfarenhet och tips om hur man kan komma vidare? Jag har inte lust att tjata utan skulle vilja att det kommer från min fru. 
    Varför inte börja med att gå på swingersklubb tillsammans...
    Då märker ni om det lockar eller ej....
  • de Robespierre
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-21 21:11:16 följande:
    Är han rädd för att han skall bli svartsjuk? Att du skall börja utveckla djupare känslor för den andra mannen? Att du skall upptäcka att han är bättre än honom? Att du skall föredra sex med den andre istället för honom?

Rättmätiga frågor som har sin plats. Ibland kan det vara bäst att låta det stanna vid en fantasi och göra det mesta utav av att komma så nära "verkligheten" fast med bara ni två. Men om båda känner sig trygga och har pratat igenom alt som kan ske/hända och ändå känna för det - Go Ahead! Men gör hemläxan först. Det går inte att stänga Pandoras box när den väl har öppnats.
  • Anonym (Slut)

Jaha. Min sambo har gått från att "tända" över saken till att fullständigt avsky och må superdåligt över det, SÅ jag mår verkligen apdåligt just nu när jag suttit och lekt runt för hans skull och så börjat gilla det mer och mer och NU SÅ känns det som om jag fått en käftsmäll.

• Anonym (Slut)
    de Robespierre skrev 2010-08-24 10:55:39 följande:
    Är han rädd för att han skall bli svartsjuk? Att du skall börja utveckla djupare känslor för den andra mannen? Att du skall upptäcka att han är bättre än honom? Att du skall föredra sex med den andre istället för honom?

Rättmätiga frågor som har sin plats. Ibland kan det vara bäst att låta det stanna vid en fantasi och göra det mesta utav av att komma så nära "verkligheten" fast med bara ni två. Men om båda känner sig trygga och har pratat igenom alt som kan ske/hända och ändå känna för det - Go Ahead! Men gör hemläxan först. Det går inte att stänga Pandoras box när den väl har öppnats.
    Har redan öppnat pandoras box. Han har så kasst självförtoende och tror att jag snackar snuttigt med den här killen. åååååååååh pallar ju inte!

Såhär är hur jag vill ha det (och detta har jag sagt klart och tydligt för sambon), Jag vill träffa en annan man för sex och enbart sex, under den tiden jag träffar denna man vill jag bli sexuellt utnyttjad och användas som en liten sexslav. Jag är inte ute efter att få orgasm utan bara ge orgasmer och "hora" mig, det är det enda som jag skulle träffa en annan man för. Sambon får ju allt detta och lite till, jag gillar att vara undergiven slav och ger hellre än att få.
  • Janice01
    Anonym (Slut) skrev 2010-08-29 00:41:04 följande:
    Har redan öppnat pandoras box. Han har så kasst självförtoende och tror att jag snackar snuttigt med den här killen. åååååååååh pallar ju inte!

Såhär är hur jag vill ha det (och detta har jag sagt klart och tydligt för sambon), Jag vill träffa en annan man för sex och enbart sex, under den tiden jag träffar denna man vill jag bli sexuellt utnyttjad och användas som en liten sexslav. Jag är inte ute efter att få orgasm utan bara ge orgasmer och "hora" mig, det är det enda som jag skulle träffa en annan man för. Sambon får ju allt detta och lite till, jag gillar att vara undergiven slav och ger hellre än att få.
    Varför vill du inte ha några orgasmer då när du träffar en kk?
    Onanerar du efter eller vadå?
Svar på tråden Cuckold?