• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Anonym

Vi är ett par som också blivit medlemmar på hotwife.se , det kanske inte är lika aktivt där som här. Men de flesta medlemmarna verkar i alla fall seriösa och erfarna inom ämnet.

Vet inte vad andra tror, men jag tror hotwife.se är rätt forum för oss, bättre än bc och familjeliv när man vill specifiera sig på cuckolding.

• Hemmapysslaren

Läs mera om detta här där det finns många fantasier, äkta såväl som upplevda berättelser.
    http://forums.cuckolds.com/forums/index.php

Som fantasi är det fantastiskt att tänka sig hur den ena mannen efter den andra utnyttjar min kvinna och fyller henne full.
    En annan sak att ha gjort det och tankarna efteråt.
    Vem vet om man öppnar Pandoras ask och förlorar den man inte vill förlora.

• Anonym

Jag och min fru träffar andra män ganska ofta. Vårt sexliv även på egen hand har också fått en rejäl boost sen vi började med det. Hon njuter både av uppmärksamheten hon får och långa härliga sexkvällar. Hon var lite tveksam i början men nu är det hon som tar initiativet till träffar oftast. Vi har inga problem med svartsjuka. Tvärtom. Hon är jätteglad över att få njuta gränslöst tillsammans med mig. Men ta det nätt i början. Svartsjuka kan dyka upp om ni aldrig provat förr. Vissa män ka reagera oväntat. Är du osäker på honom så gå inte hela vägen de första gångerna. Stanna vid grovhångel petting och se hur han reagerar. Tror ni kommer ha en härlig resa. Särskilt du. ;)

• Anonym (Mia)

Wow, undrar om jag skulle kunna få min man att gå med på det? Man vill ju inte dö nyfiken. Nån kvinna med erfarenhet?

• OlleSQ
    Anonym (Slut) skrev 2010-07-31 20:51:36 följande:
    Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.
    Enklast är väl att göra ett test, säg att du haft sex med en annan man. Fantisera ihop om hur du haft sex med honom och berätta det för din man. Då märker du om han fortfarande är på eller inte. Märker du att han inte är på säger du bara att du testade honom för du trodde inte han skulle gå med på det i verkligheten och hellre än att testa det irl så drog du en fantasi för du var också osäker på om du verkligen ville.
  • Anonym (Nej! (man))
    OlleSQ skrev 2013-03-03 13:09:29 följande:
    Enklast är väl att göra ett test, säg att du haft sex med en annan man. Fantisera ihop om hur du haft sex med honom och berätta det för din man. Då märker du om han fortfarande är på eller inte. Märker du att han inte är på säger du bara att du testade honom för du trodde inte han skulle gå med på det i verkligheten och hellre än att testa det irl så drog du en fantasi för du var också osäker på om du verkligen ville.
    haha...jag behövde iaf bara kolla igenom texten 5 sek för att bli äcklad! Det blir aldrig nå´n cuckold av mig. Möjligtvis i fantasins värld men där får det stanna.
  • Anonym (Mia)

Tror nog inte han skulle uppskatta om han trodde jag gått bakom ryggen på honom och ljugit. Det vill jag inte heller. Är bara avundsjuk på er som har en man som tillåter er att ha sex med andra. Skulle aldrig vara otrogen eller bedra honom om han inte tyckte det var ok. Men vem vet. Jag vet att han gillar när andra män spanar in mig. Kanske en tråd att nysta i.

Svar på tråden Cuckold?