• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Anonym (Mia)
    Anonym skrev 2013-03-19 19:53:43 följande:
    Ladies and gents, I beleve we have a winner !! Tungan ute
    Hahahahaha, du är för go
  • Anonym (Mia)

Hm, när vi hade sex igår började jag prata om hur skönt det vore att ha en kuk att suga på samtidigt som han tog mig bakifrån. Jag kunde faktiskt känna hur han styvnade i mig ytterligare och knullade mig hårt tills han kom. Efter att han tillfredsställt mig så somnade han... ovanligt så jag vet inte vad han tänkte. I morse åkte han innan mig så vi hann inte prata. Undrar om han säger nåt ikväll. Borde jag säga nåt? Lite fjärilar. ..

• Frogo

Många killar tänder på att se sin kvinna med en annan man. Om han klarar det i verkligheten är ju en annan sak förstås. Tror du ska fortsätta prata i sängkammaren bara så länge.

• Anonym (Mia)

Vi har fikat med en trevlig kille vi träffade på BC och vi tyckte båda han var trevlig. Planerat en riktig träff i helgen. Jättenervös, men ser fram emot det.

• Anonym (Bastian)

Jag är cuckold om någon undrar. har 2 erfarenheter. Är väl lite annorlunda eftersom jag inte är BS, eller gillar att förnedra mig.. är inte toffel-cuckold utan mer in-command-cuckold

• Frogo
    Anonym (Bastian) skrev 2013-04-10 16:57:46 följande:
    Jag är cuckold om någon undrar. har 2 erfarenheter. Är väl lite annorlunda eftersom jag inte är BS, eller gillar att förnedra mig.. är inte toffel-cuckold utan mer in-command-cuckold

Vad innebär det??
  • mikk
    Jag har alltid längtat efter en sådan relation (att min fru har en eller flera andra män), men dessvärre är jag singel sen några år, och dessutom just över 60, så det är kanske försent...
  • DominantBBC

Just contact me so help you.... You can ha sex with every weekend

Livs in Stockholm and are a Handson BBC

Bring your gf/wife 2 me
  • Anonym (Aspirant)

Skulle vara spännande att höra om fler som fått en lyckad nyans på cuckold som funkar i längden. Gärna vad ni tror har varit nyckeln till framgång i ert fall.

• Anonym (Man)
    Anonym (Aspirant) skrev 2019-05-06 18:06:06 följande:

Skulle vara spännande att höra om fler som fått en lyckad nyans på cuckold som funkar i längden. Gärna vad ni tror har varit nyckeln till framgång i ert fall.

Tycker tanken på cuckold kittlar men kanske ännu mera att ha en hotwife här hemma. Att hon får, och ligger med andra och kommer hem till mig och att jag är monogam och henne trogen. Jag går igång på att hon har sex med andra men jag är kanske inte för detta med cuckold och förnedring av mannen. Jag kan istället vara drivande till att hon ligger med andra och uppmuntra detta och se till att det sköts på ett bra sätt.

Att få vänta hemma och man vet att hon är nyrakad, nya underkläder och att hon ska träffa en man för att ha sex är väldigt pirrigt. Få kliva på när hon kommer hem och känna hur våt hon är, kanske berättar hon hur se knullat och vad han gjorde med henne. Mums mums..
Svar på tråden Cuckold?