• Anonym (Slut)

Cuckold?

Har ett underbart förhållande med en man som jag älskar. Han är fantastisk i sängen men jag har en sån stor sexualdrift, detta vet han. Han låter mig ha telefonsex och cybersex och vi har pratat om att jag ska få gå och ha sex med nån annan man, men vi vet inte riktigt hur vi står i det. Kommer jag genomföra eller ej? Kommer han backa ur?
    Har noll erfarenhet av cuckolding. Min man är inte alls undergiven, men han blir så otroligt tänd av det hela. Men jag blir alltid rädd att han ska bli arg/sårad/ledsen när jag berättar något, men han mottar det bra fastän han är lite halvt blyg om saken.

Jag är så osäker och rädd att vårt förhållande ska spricka om jag går och har sex med en annan man. Vidare vet jag inte om jag skulle gilla att mannen hade sex med andra kvinnor, fast under stundens hetta hade jag jättegärna velat att han utnyttjat en dum liten slyna. Men som sagt, man vet ju inte förren man gör det?

Jag vill ha sex med en annan man. Rädd att jag ska vilja det så mycket och att mannen ska backa ur... vad gör jag då? Kommer bli så sjukt besviken och ledsen. Ska det alltid vara så att jag bara fantiserar det, jag vill ju göra det.

Snälla snälla, om det finns någon där ute som lever i cuckoldförhållande, kan ni berätta lite hur det är för er? Erfarenheter, olika sorters tips, vad som helst! Bara berätta er historia. Känner mig ibland så vidrig men antar att det är mannen som ibland är lite tystlåten.

• Svar på tråden Cuckold?
  • Frogo

Cuckolding handlar om att vara öppen, ärlig och tillåtande.
    Det du gör är lögn och svek.
    Skippa otroheten och hitta nåt tillsammans istället, är mitt råd.
    Då får du båda.

• Anonym (Mia)

Skulle aldrig kunna tänka mig att gå bakom ryggen på min man.
    Säger han nej, så accepterar jag det. Men jag tror inte han gör det, faktiskt.
    Han gillar att jag älskar att experimentera i sängen och han är trygg i sig själv också så...

• uaman
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-08 10:08:35 följande:
    Ska göra det. Ska prova att vara lite försiktig "tuffare" mot honom i sängen och se hur han reagerar. Svårare att introducera min önskan om extra män kanske. ..
    Du låter som en riktig drömkvinna, synd att du inte är singel:( då hade jag stått på knä och friat här:)
  • Anonym (Mia)

Hahaha, tror du inte det krävs liiite mer för ett äktenskap? Men tack i alla fall.

• Anonym

Curious about #cuckolding ?

Here are a few signs to help you determine if you are a cuckold.

You crave creampies

It turns you on to hear all about your wife?s past sexual experiences.

Your dick gets hard just thinking of another man fucking your wife.

You are a little short in the penis department

It excites you to see other men ogling your wife; in fact you prefer she dresses more like a slut wife to get more attention.

You would rather watch a big cock fuck your wife than to have sex with her yourself.

The ultimate cunnilingus experience revolves around your hotwife telling you about her past lovers while you eat her pussy

You think about fluffing a big bull and eating your wife?s pussy more than you think about having sex with your wife.

You realize your wife is going to stray anyway since you don?t have what it takes to please her, so you might as well get to watch.

Confirmation of what you undoubtedly already knew!

• Anonym (Mia)

Tja han tänder på att höra om mina ex så.. hihi

• Anonym (Mia)
    Frogo skrev 2013-03-18 16:59:11 följande:
    Se där.

Jag brukar berätta för honom om sköna knull jag haft före honom och då brukar han komma väldigt fort. Ska kanske spinna vidare på det och berätta nån fantasi med nån extra man till oss...
  • Anonym
    Anonym (Mia) skrev 2013-03-19 19:32:15 följande:

Jag brukar berätta för honom om sköna knull jag haft före honom och då brukar han komma väldigt fort. Ska kanske spinna vidare på det och berätta nån fantasi med nån extra man till oss...
    Ladies and gents, I beleve we have a winner !! Tungan ute
Svar på tråden Cuckold?