• Haligh

30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?

Då säger vi 11 på espresso house! Hoppas Roszie, Golden och Saltis också kan komma? Vi började med sittvagnen idag, stora tjejen Vi ses imorgon!

• Haligh

Jättetrevligt! Vi ska inte ta med picknick och filtar och sitta i en park nånstans? Börjar tycka fik känns mer och mer som ett projekt vartefter S blir större, på en filt är lite nöjdare... Nästa vecka har jag nog inte heller tid; det är skolavslutn på tisdag och sen någon studiedag och lunch jag ska vara med på. Tisdag eller onsdag midsommarveckan?

• Haligh

Gud jag beundrar verkligen flerbarnsföräldrar. Eller ensamstående. Ensam hela veckan med lillan och det är verkligen full rulle. Inte nöjd mer än trettio sekunder typ, lägger man henne på golvet på en filt så är hon snart långt från filten under Tvn typ, måste passa hela tiden. Och sover ytterst kort och då i vagnen när man går. Får inget gjort!!! Roszi; här hände nästan samma sak- hela liften med bebis gled ur vagnen ner på marken, gick på två röda!! Det var som tur var på en mjuk stig, hon märkte nog knappt nåt men Huh jag blev så rädd!! Hade missat att det fanns två karbinhakar att knäppa fast liften med, trädde bara in den och drog åt ett gummiband, men det räckte uppenbarligen inte... Nu somnar S i famnen här så jag ska smussla ner henne i sängen, vi hörs snart!!

• Haligh

Hej tjejer, vi har varit borta men kommer hem ikväll. Den här veckan har jag en del men sen är det verkligen lugnt. Kommer vara mest i stan juli ut så jag ses gärna, min sambo har sem nu och två veckor till dessutom. Hoppas alla har haft en mysig midsommar! Vi har varit nere i sambons föräldrars hus då de var borta, så skönt med lite lantliv!

• Haligh

Jag kan tyvärr inte imorrn, Ninus! Min mamma kommer på besök, gärna nästa vecka. Hoppas alla har det härligt i hettan!

• Haligh

Hej på er, hoppas ni har det bra i värmen! Förstår att man inte blir glad över diabetes, men när han fått iordning på insulindoser kommer det nog funka jättebra! En anledning till att tänka på att man äter ordentligt! Jag är uppvuxen men diabetes, min pappa har typ 1 och inte skött sig så bra genom åren. Jag såg det som barn som det värsta som kunde hända men sen har jag förstått att de flesta lever helt normalt och mår utmärkt. Sigrid har blivit så stor, äter som en häst! Sitter själv och är så mkt nöjdare. Ses gärna torsdag eller fredag nästa vecka om ni kan då! Kram så länge

• Haligh

Vasaparken är jag aldrig i så det är absolut inte tråkigt! Hagaparken är mysigt men lite meckigt att ta sig till kanske? Kommer ni med röda linjen va? Hur som haver, tar med en filt så kan vi förhoppningsvis sitta ute

• Haligh

Hej igen, en kompis som jag inte träffat på evigheter ville ses och enda dagen som funkade var imorgon. Vi ska ses kl 11, har ju inte sagt nån tid med er men om ni kan ses senare så möter jag gärna upp er. Jag förstår om ni inte vill ses så sent, då hänger vi på nästa gång.

• Haligh

Kan inte ni bestämma nåt så får jag försöka komma förbi? Jag kan kolla här i mobilen så det är inga problem för mig att kolla, såvida det inte är fullt eller nåt så ni går nån annanstans ska regna så ute är nog ingen ide att planera efter... Vanliga stället? Jag träffar som sagt henne 11 på söder.

• Haligh

Ja Supermysigt att ses igår! Får alltid känslan att jag bara viner omkring och inte sitter och tar det lugnt Inga tänder här ännu, Sigrid är 6,5 månad, trott ett tag att de var på väg men de får gärna vänta lite för min del! Var ju ut igår, på lite olika ställen på n mälarstrand, var så himla trött och min kompis i värsta partytagen, det var supertrevligt att komma ut lite men hu huvet sprängde imorse... Sigrid sitter nu och river ut saker under soffbordet; blir till att röja undan snart! Igår ställde hon sig på alla fyra och liksom vaggade, snart så lär nog lilla fröet krypa! Tror jag åker till Uppsala på tisdag o stannar en vecka ungefär, J jobbar ändå nu. Vi åker iväg i aug men annars kommer jag vara mest i stan fram till den 5:e. Lycka till med dopet, Roszi! Mysigt! Här blir det inget dop. Kram på er!

Svar på tråden 30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?