30+ väntar barn i mars i stockholms innerstad?
Nästa onsdag tror jag funkar utmärkt! Har inte gjort nåt alla efter BVC i morse, skönt. Sova är det dock inte tal om, jag tillhör den skaran som aldrig kan slumra till. Undrar om inte Sigrid är lite sjuk, näsan rinner och hon ser lite rödmosig ut. Men sen tänderna började titta fram för ett par v sen har hon varit det till och från, inga andra symptom på förkylning dock. Men pigg är hon, nu har lärt sig öppna skåp så hon river ut allt hon kan under tv-n och i köket. Suck! En väldigt glad tjej men hon är faktiskt snäppet vildare än alla andra jag träffar! Rymmer ifrån mig hela tiden och är liksom överallt samtidigt... Lämna i sängen var länge sen det gick, nu får man hålla i ett ben för annars kastar hon sig över kanten. Mellan oss på nätterna funkar, jag sover så lätt jämt också så jag vaknar bara hon rör sig. Måste sluta amma helt tror jag, inte mkt kvar i de sladdriga påsarna längre men det är ett sugbehov som tröstar, inte så skönt nätter som denna när hon ligger och sliter och drar fast det inte kommer nåt. Köpte nappar idag och ska försöka om man kan truga lite med det istället! Sigrid har blivit väldigt mammig på sistone, märker ni av det också? Står och klänger runt mina ben hela tiden när man pular i köket eller står i badrummet, och blir så ledsen om man rör sig för fort! Oj nu kommer en kompis över, vi hörs snart!