Hej på er!
Golden; det måste sett för skoj ut när mamma kryper ner i spjälisen, inte undra på att Nora inte kunde somna
Det var väldigt tidigt att gå det! Men hon kröp ju så tidigt också. Tycker inte det märks nån jätteskillnad mot innan; hon nådde liksom allt i alla fall. Lite nöjdare kanske! Nu har lillan börjat gömma saker, lurigt när man packar jobbväskan och istället för kalendern hittar man en gummianka däri
Busungen!
HAr också börjat vänja mig vid att jobba, det är så mycket också när man kommer in i ett läsår, jag blec tredje läraren eleverna hade under samma kurs, bara att lära sig 120 namn är svårt! Men de är gulliga, klasserna och det känns roligt att undervisa. Man tror liksom att det ska ha häbt en del på över ett år, men allt är sig så likt, som att tiden stått still.
Roszi; tänk inte på det där med utveckling så mycket, Edvin har ju just fyllt 1! Min systers son hade då just börjat krypa och gick vid 18 månader, betydligt senare än syrran sin, kanske pojkar ofta är lite senare?
Och vad gäller amning; folk tycker så himla mycket om det, försök att strunta i det! AV nån abledni (PAUS-kaffe i datorn, vips kom det upp några lååånga fingrar på bordet..)ng så är amning så laddat, undrar varför? Fritt fram för alla att tycka en massa, först ska man självklart amma och så vips på 6-månadersdan ska man sluta, absolut inte amma offentligt, hujedamig, Herregud, Nora är ju inte ens ett år! SKillnad och fiska upp en treåring på café, ammar man stora barn kanske man kan göra det hemma, men en 10-månaders?? Jag slutade helt för bara någon vecka sen, innan dess mysammade vi ibland. Men intresset dog ut och det mest slets och drogs.
Den första helgen du föreslog, Roszi, är jag i London med några tjejkompisar, men den andra helgen kan nog gå bra! Om någon har tid vecka 9 som sagt så har jag lov då, men kanske alla har börjat jobba då?
Sigrid sover ganska bra nu, somnar vid 19 lätt, men vaknar alltid på nätterna och får vällling. TYcker inte dte gör så mycket (här går mest sambon upp faktiskt, så tar jag mornarna), sen är hon pigg vid 6-halv sju men det är mysigt (ialla fall på vardagarna
) för då hinner vi mysa lite innan jag ska iväg!
Ha det så bra allihop, kram