Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Åh, stort grattis southafricamamma! Vilken underbar tid ni har framför er nu!
Stort Grattis till er pojke!
Er det noen i Sverige som har fått bb i det siste? Vi reiser til SA om to uker, mens et annet norskt par reiser om en uke... Gleder oss til SA i oktober, sol, varme, og til å bli kjent med lillebror!
Åh, så vad underbart, äntligen SouthAfricamamma!
Stort grattis, vilken underbar tid ni har framför er!
Grattis, tänk att det äntligen blev er tur, och så tråkigt att vi missade varandra med bara några veckor. Jag har hört att det ska komma ett holländskt par med två syskon den här veckan och så är det en svensk familj som är där nu och som nog hinner åka hem innan ni kommer ner, eller så hinner ni precis träffa dem. Hoppas att det ska komma fler bb nu. Kram
Vi kom förresten hem igår och resan gick väldigt bra.
Grattis till bb!!!! Vad roligt! Håller alla tummar för alla som väntar fortfarande! <3
Det er vist to norske par som reiser ned neste uke, også kommer vi etter den 27. september :o)
Det hadde vært topp om
det kom noen med barn, og gjerne fra Sverige ;o) Vi har to gutter på 7 år, som lurer på om det er noen barn å leke med der.... De skal så klart leke med lillebror på 2 år (får han på 2 års dagen) men, det er jo litt ok med barn på dems alder ;o)))
Takk for gratulasjoner!
Så bra at turen hjem gikk fint Flybe! Er litt spent på flyturen med guttene på 7... Vi får ha med div aktiviteter....
Vi stod i förrgår på plats nummer 30 och vips så var vi på nr 27 i går
3 nummer på en dag är inte illa. 
Jag pratade med en vän i gårkväll som äntligen blev uppringd av AC igår. Dom + 2 till familjer plockades bort från listan igår och får nu skicka sina papper. Dom säger ju inte gärna så mycket på AC men läget ser väldigt positivt ut där nere nu och äntligen så tror dom att det ska kunna gå åt rätt håll!