Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Vår tjej har blivit storasyster, idag fick vi BB, en lite kille på 11 månader väntar på oss i SA! Allt bara snurrar, helt fantastiskt! 

Tack för alla Gratulationer!
Här är det kaos kan man säga, vi trodde inte vi skulle få åka förrän till våren, vi har haft våra papper i SA sedan 28:e oktober 2010, vi blev matchade den 6:e oktober med vår lille kille han finns på barnhem i Kimberley så det blir en annorlunda resa denna gång, då vår dotter är från Johannesburg. Men det är ju halvvägs till Kapstaden så det får väl bli en resa dit om allt går bra! Vi åker nästa vecka! Det kom inga fler BB idag enligt Birgitta! kram till alla
Msnorrland:Nä vi har varit som bäst på 8:e och det vari mars så dåtrodde vi att vi skulle få skicka senast ibaugusti september men som sagt var nu är vi på 14:e. Grattis till er som fått BB idag!
Såg att AC uppdaterat sin hemsida, om adoptionsläget.
Grattis till BB! 
Det var ju en kort tid mellan matchning och bb! Det är ju bra besked!
Hoppas det är fel på prognosen och det hinner ramla in fler bb innan jul!
Jag hoppas att ABBA och SMHI har nåt gemensamt....felaktiga prognoser alltså...
Lillan 73: STORT stort GRATTIS!!!! Härligt att höra! Så spännade att äntligen få åka igen!
Gracel79 vad har dom uppdaterat med för info? (står inte i kö än så jag får inte sånt til mig)