• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Längtande SA

Hm.. verkar inte kommit några bb idag... eller???? Men fredagar kanske har bytts ut till måndagar istället! Måndagar är också bra bb-dagar eller hur?  :O)

• Qermit

Inte telefoner som ringer hos SA-väntande idag? Här är det dödstyst...

Längtande SA . Tack, känns skönt att vi inte gjort bort oss... Nästa vecka tar jag upp lektionen om "riktiga" och "egna" barn.

• LindiweSA

Qermit, det ser jag fram emot! Hoppas att några i släkten kommer att se på det programmet.

Det har inte kommit några bb idag enligt Ylva som har haft mejlkontakt med Birgitta idag.

Har ni förresten sett mejlet från Birgitta till alla som väntar? :(

• Qermit

Nej så trist! Men då hoppas vi på måndag istället...

Ja, riktigt trökigt mail .

• Kwela

Trist att det inte kom några BB till tråden idag

Och informationen från AC ser jag inte som positiv för framtiden när vi önskar adoptera ett syskon. Fy vad har hänt med SA... Om det då endå blir bättre för barnen kan jag självklart köpa det, men det känns inte som det i dagsläget...

• iVantansTider at Wordpress

Vad är det för information som AC har skickat?? Är sjukt nyfiken och orolig. Låter som om det inte alls är goda nyheter! Finns det någon möjlighet att någon kan inboxa mig informationen?? Snälla...

• Kwela

Det handlar om att de i framtiden inte kommer att ha så många handlingar i landet för att få ner väntetiden. Det är iofs positivt för många väntar ju alldeles för länge som det är nu. Finns inte infon på din sida på AC? Hur går det med alla förberedelser? Längtar ni ihjäl er???!!!

Svar på tråden Sydafrika-tråd!