• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • Qermit
    LindiweSA skrev 2011-11-30 19:45:12 följande:
    Imorgon gäller det för båda familjerna som är i Pretoria just nu. Håller tummar och tår för dem och hoppas så innerligt att allt ska gå bra och att de ska få fira julen hemma med sina döttrar.
    Tänker också på Lillan73 som nu fått sin son i sina armar (om allt gått som det ska) och som ska till domstolen imorgon förmiddag.

Kram till alla tre familjerna!!!
    Usch, imorgon blir en riktig rysare... men jag hoppas att våra tankar och tummar hjälper familjerna nere i SA.
  • Nystart

Från att tråden varit i en positiv flow under ett tag känns det som om man nu knappt vågar titta in. Jag hoppas, hoppas så innerligt att det går bra för alla i SA idag!

Och till er som har väntat länge och väntar fortfarande - jag hoppas att det betyder att allt är helt utrett när det blir er tur och att ni ska slippa något sådant här. 

• iVantansTider at Wordpress

Vill bara meddela att det gick bra i domstolen för oss!
    Abba har gjort ett toppen arbete med att komplettera rapporten efter domarens önskemål, så idag var hon nöjd och skrev under pappren. Lyckan är förstås stor, och äntligen kan vi sluta oroa oss, slappna av och börja njuta på riktigt!
    Tack för alla lyckönskningar och böner, de har verkligen hjälpt. Kram till er alla! 

• ekke

I väntans tider: underbart!!!! Stort grattis!
    När får ni komma hem?

• Namaste72

Härligt att höra!

{ Mamma till världens finaste dotter } { väntar barn igen}
  • hellokitty1

Grattis! Härligt att höra! :)

• LindiweSA

Grattis grattis grattis!!! Vilka härliga nyheter! Och så hoppas vi att Abba lärt sig vad som krävs för framtida familjers skull. Hemskt att ni fått gå igenom en så tuff tid, men skönt att den nu är över.

• ViljaDrömma

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!! Helt fantastiskt!!!!

Gick det bra för de två andra familjerna oxå??? *hoppas*

Nu blir dettta en positiv tråd igen!

Fira ordentligt nere i SA nu!!!!

Svar på tråden Sydafrika-tråd!