• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • LindiweSA
    Pippi Långstrump skrev 2011-12-11 22:29:41 följande:
    Kvällens En idiot på resa i ettan handlade bland annat om Sydafrika.
    ( tror att det finns på SVTplay)
    Jag kom in sent i programmet och undrade varför han var i Sydafrika om han letade efter en gorilla. Trist att de inte skrev ut att det var från Sydafrika i tablån, för då hade jag ju sett hela programmet från början.
    Det går i repris i natt, och på lördag kl 16.05 om fler känner för att få lite Sydafrika känsla. Sen går ju Scouts Safari på barnkanalen just nu, 15.35 varje vardag (tror jag att det är).
  • Qermit
    Pippi Långstrump skrev 2011-12-12 18:54:48 följande:
    Den 13 december är det ett år sedan vi parades ihop med världens goaste barn :)
    Fick BB den 24 januari.
    Grattis i förskott !
  • LindiweSA

Den här dagen skulle vara en bra bb dag känner jag. 11-12-13, lätt att komma ihåg, jag får alltid slå i 2008 års kalender för att påminna mig om vilken dag det var vi fick vårt bb.

Grattis Abc123 på matchningsdagen! Det blir mycket firande framöver då!? Första julen tillsammans, första nyåret, sen bb-dagen, Gotchaday, och domstolsdagen.

• Qermit
    Kwela skrev 2011-12-15 12:06:16 följande:

Stor kram till er som väntar och längtar.

Tack! Den behövs...
  • Längtande SA
    Qermit skrev 2011-12-15 12:30:50 följande:
    Tack! Den behövs...
    Ja det gör det! Nu är ju pausknappen intryckt i ganska många veckor eftersom Abba stänger.... Trodde nog att det skulle kännas skönt att slappna av en stund, men nu blev jag nog lite mer deppig istället. Vi vill ju alla höra ljudet av joller hemma... det är så tyst... men 2012 MÅSTE bli alla väntande här på trådens år ju!

KRAM PÅ ER ALLA!
Svar på tråden Sydafrika-tråd!