• Hjärtat längtar

Sydafrika-tråd!

Hej!
    Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite Glad ge varandra råd och tips m.m

Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.  

• Svar på tråden Sydafrika-tråd!
  • LindiweSA

Det gick bra för den andra familjen som hade problem i domstolen i Pretoria också, så nu väntar jag bara på att få höra att det gått bra för våra vänner som var i domstolen i Kimberley idag. 

• Qermit

Åh så skönt att höra! Jag har knappast vågat logga in idag för att jag varit så rädd för negativa besked. Men nu är det dags att börja fira igen. Och som sagt, hoppas Abbas har lärt sig vad som krävs i pappersarbetet och att det betyder att MÅNGA bb kommer att komma från Pretoria igen .

• Nystart

HURRA!!!

Hoppas vi aldrig behöver läsa om det här igen. ABba kommer väl att vara extra försiktiga även om de inte var de som hade gjort fel.

• Sally

Grattis, Iväntanstider!  Ni blir hemma till jul, allesammans!

Nu får de skaka fram barn till er andra som har väntat på tok för länge, tycker man...    Hoppas det kommer sådär ett dussin BB imorgon!

• LindiweSA

Tittade på statistiken över hemkomna barn och eftersom det väl är tre svenska familjer som kommer hem under december så kommer det att ha kommit 29 barn till Sverige i år. Det känns lite, men det är ju trots allt ett barn mer än det kom 2010. Hoppas att nästa år blir ett bättre år.

• LindiweSA

Grattis Lillan73 med familj också. Hoppas att allt gått bra idag.

• Lillan73

Vi är tillbaka i Pretoria med lillebror, allt gick bra i Kimberley, men nog var vi nervösa inför domstolen! När vi var klara hos domaren fick vi veta av socialarbetaren att det gått bra för familjerna i domstolen i Pretoria, trippel lycka! Känns kontigt att det är 1 dec och varmt som bara den, härligt, nu ska vi bara njuta av vår lille son, stora syster är den mest stolta systern ever !

Svar på tråden Sydafrika-tråd!