Sydafrika-tråd!
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
Hej!
Jag ville starta en tråd där vi som är intresserade, ska eller har adopterat från Sydafrika kunde samlas oss prata lite
ge varandra råd och tips m.m
Vi vill adoptera från Sydafrika, men har bara köat hos AC ett halvår.
En finsk kompis skrev precis och berättade för mig att det kommit två bb till Finland igår och att ryktet går att abba nu sett ett ljus i tunneln hos centralmyndigheterna. Hoppas detta ger också er ett litet hopp i alla fall. Båda som nu fick barn skickade in pappren i mars-april 2010.
Hoppas att ryktet stämmer och att det kommer att komma massor av bb under början av 2012.
Kram till er alla som väntar och längtar
Åh vad jag håller mina tummar för er!! 2012 kommer Sverige att invaderas av våra små gullegryn tror jag!! Trevlig helg!
Tack för infon! Det låter ju helt fantastiskt om det stämmer! Idag är det med dubbla känslor som jag konstaterar att 2011 inte var vårt familjeår! Kram till er alla som väntar och också till er som väntar med oss som väntar.
Förra året bestämde jag att 2010 inte var vårt år- men nu har vi en 2010 i vår famn.
Kram till er alla!
Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar Väntar....
Längtar längtar längtar längtar längtar längtar... Detta är ingredienserna i jul... eller hur...
Längtande SA, du glömde bävar bävar bävar. Det är iaf en stor ingrediens hos mig i min julstämning. Jag bävar supermycket för vad som händer om vi inte får bb i januari, februari, mars osv. Det börjar inte kännas som all väntan kommer ge frukt någon dag längre
. Oftast går det bra att puffa undan den känslan men ibland, som idag, fungerar det inte.
Tack Lindiwe! Det känns skönt att höra även om jag inte helt vågar tro på det.