BF maj 2011
å det beror helt på...
Själv håller jag på och virkar en filt i alpackagarn. Och så ska jag ge mig på små Converse-tofflor enligt mönster som kommer i nästa nummer av Vi föräldrar och barn. Hur söta som helst!
God morgon alla!
Såg att nu går att starta vängrupper här på FL. Kan inte vi skapa en sån? Då kan vi ju ha olika trådar för olika diskussioner. Om inte annat blir det lättare att samla BF-listan och magbildstråden på ett och samma ställe. Lämpligtvis kanske Skalbagge kan skapa gruppen, för då går det nog att föra in den här tråden där så att vi slipper "tappa bort" den.
Jag har BF 5 maj och tänkte ta semester från och med påskveckan, dvs 18 april. Och sen FP från 2 maj. På så vis hinner jag utnyttja de röda dagarna
Tack!
Jag bor i Österbotten, född och upvuxen här!
roligt med flera från Finland, hoppas det är ok med svenskarna att vi finlandssvenskar hänger här 
Vi tänkte inte ta någon förpackning den här gången då vi har kvar det mesta från förra lådan. Var egentligen bara vinteroverallen och sovpåsen som blev använda, hade så mycket kläder inskaffat. Vi tänker i stället lägga undan de 140 euro man får och köpa nytt för det. Handlar man på t.ex. huuto eller loppisar så får man ihop rätt så bra med saker för den pengen!
Jag drömmer otäcka mardrömmar och konstiga sexdrömmar. Livsfarligt att somna nuförtiden
Jag var hos BM i dag och allt var bra.
Järnvärdet var 134 så jag kunde sluta med järntabletterna.
Magen låg precis på kurvan.
De senaste dagarna har vi tydligt känt att bebisen ligger som en ostbåge med ryggen på min högersida. Barnmorskan bekräftade och berättade att den har huvudet strax under revbenen och fötterna nere vid blygdbenet.
Vår lilla dotter var också med hos barnmorskan och fick lyssna på tåg-ljuden. Sötnosen lånade ut sina gosedjur till mig som tröst när jag låg där på britsen