Jean skrev 2010-10-11 09:58:45 följande:
Sorry minya
ja och det diskussionsämne avslutades och fick svar så frågan är varför du drar upp den igen om du nu inte bara är ute efter uppmärksamhet eller är väldigt diskutionslysten. Vilket som så är de väldigt onödigt att prata om det igen, så "sorry" behöver du nog mer själv än vad jag behöver

Jean skrev 2010-10-11 10:08:49 följande:
Va skont Maggan08!!! =)
Pa tal om har och traning.... Sa manga som sager till mig att inte farga haret under hela min gradivitet men jag tankte bara vanta tills efter v12 och sen kora pa med folie som vanligt sa de inte kommer direkt pa huden. Allt som kommer i kontakt med hud och gar in i blodomloppet nar val bebisen? Hur gor ni andra? Man vill ju inte se allt for hemsk ut i nio manader.....
Traning da. Min lakare har sagt att bara ga och simma typ och man ska absolut inte starta nan ny tranings form nar man vantar. Har kort lite zumba innan men nu inget, tors man kora pa kanske da? Har ju bara en vecka kvar till vecka 12 nu. =) Skulle vara sa skont att fa mer energi, men vem vet man kanske dackar efter 5 min..
jag har alltid färgat som vanligt, man kan ju läsa på förpackningarna vad de innehåller men mycket värre saker finns i maten än i färg till och med så de är ju hur noga man är
Starta nytt beror nog också på hur man börjar, många kör ju igång på max, de är aldrig bra ogravid som gravid, men börjar man lugnt och lyssnar på kroppen så ska de inte vara någon fara, blir man trött eller tar emot så pressa inte på utan ta en liten paus