• minya

BF maj 2011

Har ni sett denna  
    Älskar den länken, kollar på den lite för ofta haha

Barnet i magen!  

• minya
    frau M skrev 2010-09-20 21:56:37 följande:
    Å jag jobbar på tåg.... långa dagar dessutom...
    får typ småäta hela tiden.. å dricka cola å loka. Det hjälper lite mor illamåendet...
    sen är jag ju supertrött å frusen hela tiden...
    det skulle jag vilja börja med, kräver de utbildning och så? 
    känner för att sadla om totalt och göra nått helt annat ett tag 
  • minya

Du kan ju gå över tiden och hamna i Maj ändå  
    klart du ska vara kvar.

Kub/nupp tar de väl blodprover och kan garanterat veta kön? eller minns jag helt galet nu. Annars brukar de inte kunna säga till 100 förs runt vecka 30 vilket kön de är, lite därför också många inte säger på RUL vad de är för kön för de kan vara missanvisande 

• minya
    frau M skrev 2010-09-21 09:16:51 följande:
    fick intern utbildning av företaget. Sedan får vi utbildning varje år, eftersom det är ett säkerhetsjobb. Måste skriva prov varje år, för att få jobba.
    Är ett antal antagningsprov oxå för att kunna jobba som det. Vissa saker man måste klara av och kunna.
    Men är ett jättekul jobb jobb, trivs verkligen. Omväxlande, å man vet aldrig vad som händer..
    låter spännande  
    blir jag bara mer sugen att vilja jobba med det. Tack för att du ville berätta. Sen prov låter skoj, älskar göra prov haha
  • minya

de där med disträ.. 
    fattar inte vart jag lagt huvudet här heller, klev ur bilen och gick som vanligt bak och släppte ut dottern, stängde hennes dörr sen gick, ja inget konstigt med de förutom att ja stängde aldrig min egen dörr av nån anledning.
    gått från affären och lämnat påsen, gått ut från rummet och lämnat viktiga papper som de andra uppmanat 30 ggr att man inte får glömma 
    Börjar bli farligt  

• minya

jag gillar när de är fler trådar också. Blir massa sidor att gå igenom annars och man hinner inte alls med, inlägg försvinner och de blir så "anonymt" 

• minya
    Moi Mokulat skrev 2010-09-21 19:11:59 följande:
    Åhhh snälla ingen jobbig BF lista här inne. Man missar vad alla skriver och allt blir jobbigt.
    håller med, enklare att hitta också
  • minya

någon som vet hur de funkar med surströmming, om de är okej att käka?

• minya

Tack för svaren  
    Fick sånt otroligt sug efter det, men blir knappast mer än en gång på några år

• minya
    Jean skrev 2010-09-22 12:10:10 följande:
    Jag har kopt caffein fritt kaffe till min latte maskin och de smakar typ helt som vanligt kaffe. Du kan ju aven kopa caffein fri latte ute... Bara en tanke om du alskar ditt kaffe som jag!!! Kor aven caffeinfritt te.
    i förra gruppen jag var  med i när jag skulle få min dotter så var det en som mailade och frågade om just koffein, det hon fick som svar var att anledningen till att vara försiktig med det var för att under graviditet så är kroppen mer känslig och man kan få en överkick av det, att i vanliga fall kanske man kan ta 5 koppar om dagen men under en graviditet så kunde då kroppen känna att 5 koppar var samma som 10 koppar. Men annars var det inget "farligt" i den benämningen bara att man skulle ha det i åtanke. 

Jag dricker inte kaffe men är helt galen i energidrycker så drog åt mig öronen ändå  
    Men de kan ju ändrats sen dess, var ju ändå 4 år sen de frågade om det 
Svar på tråden BF maj 2011