• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Novemberstjärnan

Geir får gärna åka. Han är så tråkig... zzzzZZZzz....

• Kokomo
    Novemberstjärnan skrev 2010-10-29 22:45:55 följande:
    Geir får gärna åka. Han är så tråkig... zzzzZZZzz....
    Håller med. Han är ju redan färdigpaketerad artist och har inte utvecklats något under Idol så fattar inte riktigt vad han gör där. Det roliga är ju att se olika sidor av artisterna och att dom växer och vågar. Geir är bredbent och har en stadig röst och överraskar aldrig och så är det med det. Bra men oändligt tråkigt.
  • hmcc

Jag är nästan rädd för Linnéa.

Tycker hon är läskig och passar inte in i ytliga idol , hon ska vara med i nåt skumt kulturellt sammanhang...läskig...

• Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-30 08:01:32 följande:

Jag är nästan rädd för Linnéa.

Tycker hon är läskig och passar inte in i ytliga idol , hon ska vara med i nåt skumt kulturellt sammanhang...läskig...

På vilket sätt är hon läskig? Å vad är det för skumma kulturella sammanhang du tänker på?
  • hmcc
    Kokomo skrev 2010-10-30 13:04:11 följande:
    På vilket sätt är hon läskig? Å vad är det för skumma kulturella sammanhang du tänker på?
    Sånt som jag inte har koll på då jag inte umgås i såna kresar.

Men huu, hon är verkligen läskig.

Weise får gärna åka också, en mobbare som säger att hans mobboffer inte fattar bättre och inte förstår DET är också en mycket läskig människa.

Låt en sympatisk OCH bra sångare vinna, Jay

Minnah kan komma nånstans i toppen också
  • bossemoren

Jag behöver faktiskt inte ställa om min klocka inatt..... Geir var så tråkig i går så alla mina klockor stannade i en hel timma.

When life gives you lemons, make lemonade!
  • Kokomo
    hmcc skrev 2010-10-30 13:15:06 följande:
    Sånt som jag inte har koll på då jag inte umgås i såna kresar.

Men huu, hon är verkligen läskig.

Weise får gärna åka också, en mobbare som säger att hans mobboffer inte fattar bättre och inte förstår DET är också en mycket läskig människa.

Låt en sympatisk OCH bra sångare vinna, Jay

Minnah kan komma nånstans i toppen också
    Okej. Jag tycker det är bra om det är bredd på deltagarna och att de inte är stöpta i samma form allihopa. Då blir det ju bara trist att titta på programmet.
    Förstår ändå inte vad det är som är läskigt med henne.

Håller med dig om Weise, han verkar oerhört osympatisk och känns helt ointressant som artist.
  • Kokomo
    bossemoren skrev 2010-10-30 13:34:44 följande:
    Jag behöver faktiskt inte ställa om min klocka inatt..... Geir var så tråkig i går så alla mina klockor stannade i en hel timma.

• Pyff

Weise är ju stencool ju ! Och sjunger som en gud!

Pyff på er!
  • Thaleya
    Pyff skrev 2010-11-03 17:39:00 följande:
    Weise är ju stencool ju ! Och sjunger som en gud!
Svar på tråden Idol 2010