• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Pyff
    mikipiki skrev 2010-11-06 23:33:05 följande:
    Är det bara jag som inte gillar Linnea?

Alltså, visst. Hon är jätteduktig på att sjunga, men jag känner att allting låter likadant och att hon är lite FÖR speciell :/
    Håller med helt och fullt! Men tyvärr får vi nog dras med henne ett tag till då hon verkar poppis
    Pyff på er!
  • Kibell
    Mallan76 skrev 2010-11-08 00:07:09 följande:
    Gillar inte heller Linnea. Ja, hon är speciell. Men inte så mycket mer än så! Känns som att hennes röst påminner om någon annan känd artist. Vem härmar hon? Hjälp mig!

Faktum är att jag inte har någon given favorit i år. Startfältet känns tunt....
    Gillar inte heller Linnea. Inte heller Minnah. Olle och Jay är min favoriter.
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • mikipiki
    Mallan76 skrev 2010-11-08 00:07:09 följande:
    Gillar inte heller Linnea. Ja, hon är speciell. Men inte så mycket mer än så! Känns som att hennes röst påminner om någon annan känd artist. Vem härmar hon? Hjälp mig!

Faktum är att jag inte har någon given favorit i år. Startfältet känns tunt....
    Ja, blir lika förvånad varje gång juryn vräker ur sig att det är det starkaste någonsin..

Och ja, visst påminner Linneas röst om någon annans? Har inte heller lyckats klura ut vems dock.
  • neapea85
    mikipiki skrev 2010-11-08 22:05:17 följande:
    Ja, blir lika förvånad varje gång juryn vräker ur sig att det är det starkaste någonsin..

Och ja, visst påminner Linneas röst om någon annans? Har inte heller lyckats klura ut vems dock.
    glider in lite....
    låter hon inte som Duffy...?..eller näe!.. vem f*n är det hon låter som!!!?
  • Novemberstjärnan

Miss li tkr jag hon låter som iaf! =)

• mikipiki
    Novemberstjärnan skrev 2010-11-09 13:58:05 följande:
    Miss li tkr jag hon låter som iaf! =)
    Ja, det var väldigt likt!
  • Thaleya
    mikipiki skrev 2010-11-08 22:05:17 följande:

håller med, tycker startfältet är väldigt svagt, speciellt i jämförelse med förra året.
  • mikipiki
    Thaleya skrev 2010-11-10 13:15:25 följande:
    håller med, tycker startfältet är väldigt svagt, speciellt i jämförelse med förra året.
    Ja precis :) Sen har jag också stört mig lite på att de flesta i årets startfält haft skivkontrakt och karriärer innan idol. På den gamla goda tiden var ju idol till för nya talanger och inte för att marknadsföra sina gamla skivor..
Svar på tråden Idol 2010