• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • LHUF

jag tycker nog Geir inte var så bra ikväll, tror han har gjort sitt ikväll

Tilde 080319
  • Kokomo
    Kokomo skrev 2010-10-01 09:54:23 följande:
    Geir är ju duktig men han är ju liksom redan en färdigförpackad artist och kommer inte utvecklas något under finalen så jag tror han kommer bli trist att titta på ärligt talat. Jag förutspår att tv-publiken har tröttnat på honom vid fjärde eller femte avsnittet. ;)
    Jag citerar vad jag själv skrev för en månad sedan för att visa er hur synsk jag är! Geir blev femte person att åka precis som jag visste.
  • Thaleya
    hmcc skrev 2010-11-05 22:45:30 följande:
    Jepp, hur kan man tycka om någon efter det uttalandet...ingen ånger, bara påhopp ännu en gång.
    Vilket uttalande?
    artikeln var ju bara ärlig. man kan faktiskt ändras från när man är liten. Vilket han bevisligen har som pratar om det på det viset.

Jag mobbade några barn ett tag när jag var liten, jag var populärast i skolan. Några år senare var jag utfrusen och blev mobbad själv. Jag ser mig inte som en mobbare eller ett mobboffer även om jag varit båda.

Jag fattar inte vad du blir så arg över?
  • Kokomo
    Thaleya skrev 2010-11-05 23:25:10 följande:
    Vilket uttalande?
    artikeln var ju bara ärlig. man kan faktiskt ändras från när man är liten. Vilket han bevisligen har som pratar om det på det viset.

Jag mobbade några barn ett tag när jag var liten, jag var populärast i skolan. Några år senare var jag utfrusen och blev mobbad själv. Jag ser mig inte som en mobbare eller ett mobboffer även om jag varit båda.

Jag fattar inte vad du blir så arg över?
    Fast när jag läser artikeln så får jag tvärtemot dig intrycket av att han inte alls har ändrats. Att, när någon har blivit ledsen för vad han har sagt under skoltiden, försvara sig med att "det var dom som inte förstod" tycker inte jag tyder på så värt mycket känslomässig mognad eller insikt. Jag gillar inte när man lägger skulden på offret, vad det än gäller.
  • Thaleya
    Kokomo skrev 2010-11-05 23:30:05 följande:
    Fast när jag läser artikeln så får jag tvärtemot dig intrycket av att han inte alls har ändrats. Att, när någon har blivit ledsen för vad han har sagt under skoltiden, försvara sig med att "det var dom som inte förstod" tycker inte jag tyder på så värt mycket känslomässig mognad eller insikt. Jag gillar inte när man lägger skulden på offret, vad det än gäller.
    men om du tänker efter så är det en artikel och de ska alltid få allt att låta värre. om jag ska säga vad jag tror så busades han säkert, skämtade lite elakt och andra tolkade det som att han sade nått elakt till dem. tror inte ens att dessa personer säger att de blivit mobbade utan tidningen bara vinklar det så.

men jag vet ju inte. Jag säger ju att jag mobbades när jag var liten, men jag retade nästan aldrig samma människa mer än en gång. jag frös ut människor men det berodde ju mer på att jag inte ville umgås med alla bara, jag hade ju mina vänner. Så det jag säger kan man tolka som ursäkter med men jag slår vad om att inte en människa skulle säga att de blev mobbade av mig.

kanske inte var samma för weise dock men om den där artikeln är allt vi har att gå på så tänker inte jag döma honom.jag är ganska säker på att tidningen försöker få han att låta nonchalant eftersom han är brat,.
  • Suck och suck

Åh, han är så härlig Andreas Weise. Idag kände jag mig lite Linnea-trött (men hon är annars förstås en favorit, också).
    Gud, det har varit så många duktiga i år, tycker jag.
    Jag står bara inte ut med att följa det slaviskt.
    Det är så slentrian att titta på Idol varje fredag.

• Pyff

Tycker det var såååå konstigt att inte juryn hade synpunkter på Geris uttal, de är ju på Elin varje vecka om det men att Geir sjöng fel VARENDA gång har sjöng ordet Grapevine hörde tydligen bara jag!!

Pyff på er!
  • Pyff

Bra tema nästa vecka förresten! SKa bli kul att höra Weise i nåt rockigare Och hoppas hoppas att Jay kör en Metallica-låt!

Pyff på er!
  • Kibell
    Pyff skrev 2010-11-06 09:13:06 följande:
    Tycker det var såååå konstigt att inte juryn hade synpunkter på Geris uttal, de är ju på Elin varje vecka om det men att Geir sjöng fel VARENDA gång har sjöng ordet Grapevine hörde tydligen bara jag!!
    Tycker han uttalar det precis som Marvin Gaye.
    ♥Älskar min Isabelle♥
Svar på tråden Idol 2010