• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Kokomo
    mikipiki skrev 2010-11-10 13:56:55 följande:
    Ja precis :) Sen har jag också stört mig lite på att de flesta i årets startfält haft skivkontrakt och karriärer innan idol. På den gamla goda tiden var ju idol till för nya talanger och inte för att marknadsföra sina gamla skivor..
    Aha, det visste jag inte. Vilka mer än Geir och Jay har haft en tidigare karriär?
  • teddy
    mikipiki skrev 2010-11-08 22:05:17 följande:
    Ja, blir lika förvånad varje gång juryn vräker ur sig att det är det starkaste någonsin..

Och ja, visst påminner Linneas röst om någon annans? Har inte heller lyckats klura ut vems dock.
    Jag tycker också Linnea är tråkig. Gillar inte alls att hon ska Jazza till alla låtar.
    Hon låter som Amanda som var med förra året el var det förra ändå?
  • Kokomo
    Kokomo skrev 2010-11-10 14:22:46 följande:
    Aha, det visste jag inte. Vilka mer än Geir och Jay har haft en tidigare karriär?
    Linda också kom jag på har haft en karriär.
  • mikipiki
    Kokomo skrev 2010-11-10 14:27:24 följande:
    Linda också kom jag på har haft en karriär.
    Elin har tydligen varit med i finska melodifestivalen för något år sedan och så precis som du sa Linda, Geir och Jay. Jag har för mig att det var någon till också, men kan inte komma på vem just nu :)
  • Kokomo
    mikipiki skrev 2010-11-10 14:51:53 följande:
    Elin har tydligen varit med i finska melodifestivalen för något år sedan och så precis som du sa Linda, Geir och Jay. Jag har för mig att det var någon till också, men kan inte komma på vem just nu :)
    Aha, det visste jag inte.
  • iolanthe
    mikipiki skrev 2010-11-10 14:51:53 följande:
    Elins band var visserligen med i melodifestivalen ifjol, men hon är 16 år, så jag skulle inte kalla det för att redan ha haft en karriär. Och dessutom är finska och svenska melodifestivalen inte på nåt sätt jämförbart heller, den finska är en fis i rymden i jämförelse .
  • Novemberstjärnan

Ja snart är det taim. Men detta året känns så tråkigt.... Som alla andra program. Håller jag på att bli gammal månne?

Hejja Linnea och Jay! 

• neapea85
    Nandez skrev 2010-11-12 17:23:40 följande:
    Snart är det dags igenGlad. Jay och Olle är mina favoriter.
  • Novemberstjärnan

Säga vad man vill om Olle men detta var hemskt.. Tycker jag.
    Låtvalet var skit också. Hur rock är the Rasmus? 

Svar på tråden Idol 2010