• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Thaleya

Olle var bra ikväll, geir är lite tristare än vanligt.

Elins uttal är sämst dock, ut!

• Linda1976

Olle, Linnéa och Jay!!

Heja heja heja!

Ut m Elin eller Geir. 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Sandrisen80

Missade historien om Jays bakgrund. Hade en pladdrig 5-åring bredvid mig då... Vad hade hänt? Va han skild från sin fru och skulle gifta sig igen? Hörde inget alls... Kan någon berätta?

Jay, Linnea och Minnah gillar jag...

• hmcc

Elin,(tyvärr men uttalet är bara för dåligt, lärde dom sig inget i skolan?) Weise, Geir eller Linnea får gärna åka för mig.

Heja Minnah och Jay

• Analoga

Undrar också över Jays bakgrund`?  Skulle varit död om han inte haft sin flickvän sa han. Har han hållit på med knark?

• Sandrisen80

Ja, Gud ja, Weise får gärna åka ut! Stört mig på honom sen dag 1!  En sån där "kändis-brat-unge a`la familjen Wahlgren".... Kräks....  Kräks

• Thaleya
    Sandrisen80 skrev 2010-11-05 22:16:43 följande:
    Ja, Gud ja, Weise får gärna åka ut! Stört mig på honom sen dag 1!  En sån där "kändis-brat-unge a`la familjen Wahlgren".... Kräks....  Kräks
    Ne fy, jag hatar whalgrens men jag tycker weise är asskön :) Asbra röst, rolig personlighet, sen nått sexigt attraherande haha fast han är rätt ful.
  • hmcc
    Sandrisen80 skrev 2010-11-05 22:16:43 följande:
    Tack och lov , en till som inte står ut med människan, han saknar charm helt och hållet.
  • Sandrisen80
    Thaleya skrev 2010-11-05 22:26:03 följande:
    Ne fy, jag hatar whalgrens men jag tycker weise är asskön :) Asbra röst, rolig personlighet, sen nått sexigt attraherande haha fast han är rätt ful.
    Nån mer avtäntande person finns ju inte... Men alla kan ju inte gilla lika å tur e väl det...
  • Sandrisen80
    hmcc skrev 2010-11-05 22:27:00 följande:
    Tack och lov , en till som inte står ut med människan, han saknar charm helt och hållet.
    Förstår inte ens hur han kom vidare från audition... Kanske för Laila e ingift i Wahlgren-släkten och gillar den typen då, nåt annat kan det inte va...
Svar på tråden Idol 2010