• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Thaleya
    molie skrev 2010-11-14 13:20:19 följande:
    Okej, man kan inte tycka om alla:)
    Trodde att det var massa annat som jag missat..
    Man ska dock ta media med en nypa salt:) Angående artikeln om mobbingen så har han skrivit så här i sin blogg:

Alice Hagenbrant I media står det rubriker “Weises attack på Alices avhopp” där jag tydligen går ut och kritiserar att hon väljer och hoppa av. Denna vinkling är som ni förstår ganska absurd men jag kände att jag ville tydliggöra detta i bloggen! Alice är en av Sveriges bästa sångerskor och någon som jag gillar skarpt. Sällan jag får rysningar av att höra någon sjunga. Men jag står fast vid att det kom som en chock för oss andra deltagare och timingen var väl sådär! Att hon sedan måste gå ut och prata med sina fans ser jag som en självklarhet!! Men hon är grym och jag kommer sakna henne oerhört! Samma sak gäller Linda!!! Om att jag varit en “mobbare” Att gå ut i pressen och berätta om sitt förflutna är inte alltid lätt! Men mitt motto är att alltid vara ärlig och stå för det jag gör och har gjort! Ja det stämmer tyvärr att jag retade folk under skoltiden och betedde mig som skit! Det var JAG som inte förstod bättre och jag var otroligt omogen..Artikeln i Aftonbladet var menat som en stor ursäkt till dem som har tagit illa upp! Jag ber verkligen om ursäkt till er som varit tvungna att lyssna på mitt skitsnack under åren!
    Det var väl det jag trodde, typiskt tidningarna att vinkla honom som elak bara för att han har ett bratti9gt uitseende och en känd farsa :) Sen att han är hyffsat arrogant och kom in med en attityd första audition, har ju verkligen gett dem något att spinna vidare på.

Blir så irriterad när människor bara sväljer skit som tidningarna skriver som absolut sanning.
  • Pyff

Jag var såååå nöjd i fredags när Linnea och Elin hängde löst HELT RÄTT VAL! Elin sjöng ju så falskt att det var plågsamt, både första och andra gången Och Linnea nådde en alldeles för hög knäpp-nivå när hon dansade såååå fult att jag var tvungen att ta fram skäms-kudden!
    Undrar vad det var för fel på juryn i fredags - hade de knäck i lurarna eller vad???? Hur kunde de såga Weise efter kanonframträdandet??? Det var ju uppenbarligen inte hans genre men han gjorde ju det absolut bästa framträdandet anser jag. Och Olles och hans duett var ju superhärlig Man blev glad av den, till skillnad mot Jay och Linneas då jag nästan somnade för den var så trist. Och hur uppebart var det inte under Elin och Minnahs duett att Minnah har en typ 100 ggr bättre röst än Elin??

Jag hejjar fortfarande på Andreas och Minnah, även om jag vet att Jay kommer vinna och det är väl helt okej

Pyff på er!
  • Thaleya
    Pyff skrev 2010-11-14 17:02:48 följande:
    Jag var såååå nöjd i fredags när Linnea och Elin hängde löst HELT RÄTT VAL! Elin sjöng ju så falskt att det var plågsamt, både första och andra gången Och Linnea nådde en alldeles för hög knäpp-nivå när hon dansade såååå fult att jag var tvungen att ta fram skäms-kudden!
    Undrar vad det var för fel på juryn i fredags - hade de knäck i lurarna eller vad???? Hur kunde de såga Weise efter kanonframträdandet??? Det var ju uppenbarligen inte hans genre men han gjorde ju det absolut bästa framträdandet anser jag. Och Olles och hans duett var ju superhärlig Man blev glad av den, till skillnad mot Jay och Linneas då jag nästan somnade för den var så trist. Och hur uppebart var det inte under Elin och Minnahs duett att Minnah har en typ 100 ggr bättre röst än Elin??

Jag hejjar fortfarande på Andreas och Minnah, även om jag vet att Jay kommer vinna och det är väl helt okej
    Håller med om allt du skriver förutom att jag tyckte Linnea gjorde bra ifrån sig i Fredags, brukar tycka hon är galet hemskt pinsam att titta på, och jaa visst hon dansade fortfarande lika hemskt, men hon var ju bättre än många av de andra.

Elin och Olle skulle ha hängt löst tycker jag nog. Elin skulle iaf ut!
  • Ela86

Vem åkte ut? Jag missa o orkar inte gå tillbaka =)

• neapea85
    Ela86 skrev 2010-11-18 07:15:06 följande:
    Vem åkte ut? Jag missa o orkar inte gå tillbaka =)
    elin tror jag det varSkrattande
  • Ela86
    neapea85 skrev 2010-11-18 09:49:46 följande:
    elin tror jag det varSkrattande
    TACK för det!!!
  • Kibell

Ikväll hoppas jag att Linnea åker. Olle och jay är mina favoriter.

♥Älskar min Isabelle♥
  • Atamon
    Isabellesmamma89 skrev 2010-11-19 15:33:34 följande:
    Vem åker ikväll tror ni?
    Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att Weise åker hem! 
Svar på tråden Idol 2010