• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • bakeacake
    Atamon skrev 2010-11-19 22:23:06 följande:
    och hur tror du det gått om de testat resten av gänget då?  och tidigare år? nja... policy i all ära, de efterlevs ju aldrig ändå men ser fint ut på papper och om man vill bli av med någon som är dålig eller inte passar in
    Att dem testat honom har väl antagligen hans förflutna som riktigt grov missbrukare??

Har man satt upp en policy så kanske den ska följas, annars ska man väl inte ha en??
  • millchan

Hoppas på att Weise eller Minnah åker ut orkar inte med dom mer.
    Min favorit trots allt snack i tidningar är JAY!

• Bedhead
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:24:26 följande:
    Att dem testat honom har väl antagligen hans förflutna som riktigt grov missbrukare??

Har man satt upp en policy så kanske den ska följas, annars ska man väl inte ha en??
    Det var någon som skvallrade tror jag.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • bakeacake
    Bedhead skrev 2010-11-19 22:25:46 följande:
    Det var någon som skvallrade tror jag.
    Ja, och lika bra var det tycker jag...

Med tanke på vilken publik programmet har så anser jag att dem ska agera förebilder för yngre personer. Vilket jag anser att han inte gör om han inte kan hålla sig drogfri. Då har han inget där och göra..

Det är min personliga åsikt. Och som tur är finns det även andra som har samma åsikt...
    www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • Atamon
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:24:26 följande:

de testade Jay pga tips om jag har förstått rätt, så det är väl någon gammal "schyst" kompis som tipsat om hans utgång i Helsingborg. 
    Men TV4 har ju aldrig följt policyn tidigare, ska de börja nu bara för att det kommer fram? det har alltid festats massor (både det ena och andra) bland Idol artisterna. Fler än en av Idolerna har missbruk/bruk av droger i bagaget och ändå får de vara med. OM TV4 ska vara hård i sina bedömningar så ska de ha drogtest redan från början, som det är i många anställningsintervjuer numer, men nu är det ju inte så. 
    Och förstå mig rätt, jag är mot allt vad droger är, men det är liiiite sent för TV4 att agera nu. Särskilt när artistvärlden är som den är och ingen barnidol är fri från alkohol och droger.  Men har du tur så åker Jay.

• Bedhead
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:27:38 följande:
    Ja, och lika bra var det tycker jag...

Med tanke på vilken publik programmet har så anser jag att dem ska agera förebilder för yngre personer. Vilket jag anser att han inte gör om han inte kan hålla sig drogfri. Då har han inget där och göra..

Det är min personliga åsikt. Och som tur är finns det även andra som har samma åsikt...
    Och jag hävdar fortfarande att de flesta andra förebilder dessa unga har vid ett eller annat tillfälle har brukat droger.

Men visst, man kan undra om de gjort samma undantag för någon mindre talangfull. Jag är glad att de gjorde det för Jay, dock.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Linda1976

Andreas W

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Suck och suck
    Linda1976 skrev 2010-11-19 23:15:38 följande:
    Andreas W
    Ja, han kanske är lite tjatig dock. Men har varit en riktig favvo trots allt, tycker jag. I den mån jag följt Idol.
    Jag tycker att det bara blev löjligt med Jays skotska kilt. Men Juryn är FÖR mesig för att klaga på just den detaljen.
    Alltså han gjorde ju den låten hur bra som helst, men det vart ju bara urtöntigt och krystat med kilten.
Svar på tråden Idol 2010