Idol 2010
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.
Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.
Hehe.. bara du håller sjukan för dig själv och inte mår alltför dåligt så är det ok för mig
Jay är en bra sångare, det håller jag med om men han är ju tokfast i en genre. En Idolvinnare "ska" ju sjunga poplåtar typ?
yeeeeeeeeees
Fy fasen vad skönt!! :D
Skönnnnnnnnnnnnnnnnnt!!!!!
Jag tycker det vore kul att tvinga dem att rappa lite.
Tja.. De har väl varit så de senaste och alla åren i Idol, eller? När en del på auditions fått bra feedback om att de sjunger jättebra men att det inte är rätt forum, då de i Idol söker efter en "popstjärna".
Känns lite halv orättvist mot hon Sasha (som jag inte gillade alls) i början som de kritiserade för att hon var fast i ett fack och bara sjöng rocklåtar? Vad har Jay sjungit då, om inte bara rocklåtar! Inte riktigt lika för alla verkar det som här.. Fast iom Sasha fick dålig kritik överlag och Jay bra så..
Hallå där, höll på att få en hjärtattack ikväll... ringde flera gånger på Linnea
Hon och Jay sopade ju mattan med de andra idag!
Skönt att Elin äntligen åkte ut. Hon har ju ingen nisch om hennes liv så berodde på det. Vad är det liksom för musik som skulle varit på hennes platta?
Min drömtrio Jay, Linnea och Olle (som förvisso var rätt kass ikväll) lever vidare!