• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Dizzykitty
    emzemz skrev 2010-11-12 22:43:32 följande:
    Sweet! Andreas är kvar en vecka till, bra jobbat svenska folket!! Då är det bara att hålla tummarna på att Linnea också får vara kvar, sen spelar det egentligen ingen roll vem av Olle och Elin som åker, men den sistnämnda borde ha rykt för flera veckor sen..

Ikväll såg ju Jay fräschare ut än vanligt, trots att han var sjuk.
    Som jag sa förut..spysjuk av Weise Men om Sveriges befolkning har nån koll på vad som krävs av en artist så vinner Jay.
  • emzemz

Hehe.. bara du håller sjukan för dig själv och inte mår alltför dåligt så är det ok för mig

Jay är en bra sångare, det håller jag med om men han är ju tokfast i en genre. En Idolvinnare "ska" ju sjunga poplåtar typ?

• Dizzykitty
    emzemz skrev 2010-11-12 22:54:52 följande:
    Hehe.. bara du håller sjukan för dig själv och inte mår alltför dåligt så är det ok för mig

Jay är en bra sångare, det håller jag med om men han är ju tokfast i en genre. En Idolvinnare "ska" ju sjunga poplåtar typ?
    Vem har sagt att en Idol vinnare ska sjunga pop?Tror att det är i år det bevisas hur stark rocken är
  • Bedhead

Jag tycker det vore kul att tvinga dem att rappa lite.

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • emzemz

Tja.. De har väl varit så de senaste och alla åren i Idol, eller? När en del på auditions fått bra feedback om att de sjunger jättebra men att det inte är rätt forum, då de i Idol söker efter en "popstjärna".

Känns lite halv orättvist mot hon Sasha (som jag inte gillade alls) i början som de kritiserade för att hon var fast i ett fack och bara sjöng rocklåtar? Vad har Jay sjungit då, om inte bara rocklåtar! Inte riktigt lika för alla verkar det som här.. Fast iom Sasha fick dålig kritik överlag och Jay bra så..

• vackrastarflow

Hallå där, höll på att få en hjärtattack ikväll... ringde flera gånger på Linnea Hon och Jay sopade ju mattan med de andra idag!

Skönt att Elin äntligen åkte ut. Hon har ju ingen nisch om hennes liv så berodde på det. Vad är det liksom för musik som skulle varit på hennes platta?

Min drömtrio Jay, Linnea och Olle (som förvisso var rätt kass ikväll) lever vidare!

• Dizzykitty
    emzemz skrev 2010-11-12 23:18:11 följande:
    Tja.. De har väl varit så de senaste och alla åren i Idol, eller? När en del på auditions fått bra feedback om att de sjunger jättebra men att det inte är rätt forum, då de i Idol söker efter en "popstjärna".

Känns lite halv orättvist mot hon Sasha (som jag inte gillade alls) i början som de kritiserade för att hon var fast i ett fack och bara sjöng rocklåtar? Vad har Jay sjungit då, om inte bara rocklåtar! Inte riktigt lika för alla verkar det som här.. Fast iom Sasha fick dålig kritik överlag och Jay bra så..
    Men har man lite koll på musik så är det en jäkla skillnad!Jay har en röst som inte många har.Och därför så bör han vinna.Men även om han inte vinner så kommer han att bli stor.
Svar på tråden Idol 2010