• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Linda1976

JAY är överlägsen.

Den enda fråga jag har för kvällen är: HADE JAY KALLINGAR UNDER KILTEN???? 

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • emzemz

Undrar om det var för att Jay är Jay som de lät honom vara kvar trots deras policy rörande alkohol och droger under Idolperioden.. ?

• Agent Fluff
    Atamon skrev 2010-11-19 17:33:07 följande:
    Jag hoppas verkligen, verkligen, verkligen att Weise åker hem! 
    Håller med!
  • Kokomo

Jag har aldrig förstått mig på killar som tror de är coola i kilt. Ser ju bara oändligt larvigt ut ju. Tur att Jay räddas av sin röst

• Kibell
    emzemz skrev 2010-11-19 21:25:53 följande:
    Undrar om det var för att Jay är Jay som de lät honom vara kvar trots deras policy rörande alkohol och droger under Idolperioden.. ?
    Pengar lär väl styra en del...
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Atamon
    Kokomo skrev 2010-11-19 21:36:53 följande:
    Jag har aldrig förstått mig på killar som tror de är coola i kilt. Ser ju bara oändligt larvigt ut ju. Tur att Jay räddas av sin röst
    åh.. det är ju jättesnyggt! hade sån bra länk tidigare men män i kjol men hittar den inte nu. Men hittar jag den - då ska du få se på snyggingar!
    Men Jay är ju såklart bäst! 
  • Kokomo
    Atamon skrev 2010-11-19 21:51:28 följande:
    åh.. det är ju jättesnyggt! hade sån bra länk tidigare men män i kjol men hittar den inte nu. Men hittar jag den - då ska du få se på snyggingar!
    Men Jay är ju såklart bäst! 
    noooo! *håller för ögonen i förebyggande syfte* det ser ju sååå fånigt ju med kilt på någon som inte är kelt. som att jag skulle ta på mig en judisk kippa i syfte att vara cool.
  • Atamon
    Kokomo skrev 2010-11-19 21:55:37 följande:
    noooo! *håller för ögonen i förebyggande syfte* det ser ju sååå fånigt ju med kilt på någon som inte är kelt. som att jag skulle ta på mig en judisk kippa i syfte att vara cool.
    tja.. Jays pappa är ju från Storbrittanien så vem vete sjutton vad/vem han härstammar från? kanske han är delvis kelt?
  • Kokomo
    Atamon skrev 2010-11-19 22:02:08 följande:
    tja.. Jays pappa är ju från Storbrittanien så vem vete sjutton vad/vem han härstammar från? kanske han är delvis kelt?
    Haha okejdå. Jag släpper honom med en varning.
Svar på tråden Idol 2010