• En Elva

Idol 2010

Här samlas vid som vill diskutera Idol 2010.

Idol 2010 börjar tisdagen den 7 september.

• Svar på tråden Idol 2010
  • Fjonkans
    Mara skrev 2010-11-19 20:49:19 följande:
    Olle eller Andreas får gärna åka hem för min del.
    Håller med!
  • bakeacake

om nån ska åka hem idag är det JAY, han borde inte ens få vara med längre.. Knarkare hör inte hemma i svensk talangtävling!1!

www.sofiabrandon.blogg.se - Hertiginnan av Bålsta, Den ocensurerade sanningen...
  • Novemberstjärnan
    bakeacake skrev 2010-11-19 22:08:40 följande:
    om nån ska åka hem idag är det JAY, han borde inte ens få vara med längre.. Knarkare hör inte hemma i svensk talangtävling!1!
    Nu tycker jag du är drastisk!
  • Novemberstjärnan

Och jag tror Weise lämnar programmet!

• Agent Fluff
    Novemberstjärnan skrev 2010-11-19 22:15:10 följande:
    Och jag tror Weise lämnar programmet!
  • Bedhead
    Sicket trams. De flesta moderna svenska artister har någon gång brukat någon drog.
    Som du själv skriver, det är en talangtävling, Jays talang ska bedömmas. Inte hans leverne.
    It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • bakeacake
    Novemberstjärnan skrev 2010-11-19 22:14:42 följande:
    Nu tycker jag du är drastisk!
    Drastisk? Dem har ju en policy, men den narkomanen får stannat trots att han inte följer det. Tycker du det är ok att man har andra regler för vissa?!?!?
  • bakeacake
    Bedhead skrev 2010-11-19 22:16:17 följande:
    Sicket trams. De flesta moderna svenska artister har någon gång brukat någon drog.
    Som du själv skriver, det är en talangtävling, Jays talang ska bedömmas. Inte hans leverne.
    Det finns fortfarande en alkohol och drog- policy som han har skrivit på. Fast även om han bryter den får han stanna.. Det är inte trams att ifrågasätta om det är rätt. För det är det INTE!
  • LHUF

Tycker deras policy inte riktigt håller när dom behåller en som haft med droger att göra under tiden. Men bra tajmat så han får ännu mer publicitet ikväll. 

Visst är han bra, men tycker ändå att detta är fel, så många tonåringar som kollar på detta och har han som idol, vad får dom för intryck ?  

Såg inte hela programmet, men hörde Olles sista låt och den tyckte jag lät bra, sedan hörde jag lite av Linnea också..  

Men jag hoppas waise eller Minnah åker hem 

Tilde 080319
  • Atamon
    och hur tror du det gått om de testat resten av gänget då?  och tidigare år? nja... policy i all ära, de efterlevs ju aldrig ändå men ser fint ut på papper och om man vill bli av med någon som är dålig eller inte passar in
Svar på tråden Idol 2010