Vi över 30 som längtar efter första barnet
Om ni förreseten undrar varför jag formligen bor här i tråden idag, så är det för att jag ligger hemma i sängen med feber... så helt enkelt uttråkad och FL är räddaren i tristessnöden
Om ni förreseten undrar varför jag formligen bor här i tråden idag, så är det för att jag ligger hemma i sängen med feber... så helt enkelt uttråkad och FL är räddaren i tristessnöden
Här verkar det kört för denna månad, även om BIM inte är förrän 16:e. har massor med spottings nu, så det är bara att inse att det inte blir nåt detta försök. Bra att jag fick tid hos gyn 22!
Inna & Uppsara: Ett stort stort GRATTIS!!!!
essalady: BIM 16 men har tappat hoppet. har massor med ganska rikliga spottings, så har redan ställt in mig på att även det här försöket sket sig. Konstiga spottings dock. Det brukar bara va lite smått brunaktigt. Igår va det en klump levrat mörkbrunt. Aldrig hänt tidigare. Ursäkta detaljerna, men har nån varit med om det förut? Åh, jag längtar till GYNtiden 22 dec!
Ängla: Jag har också läst lite här och där att lutealfasen ska va relativt konstant och att det är tiden innan ÄL som varierar.
Hej goa tjejer. Hurni.. hur ska man orka med denna bebisverkstad i längden? Hade ALDRIG trott det va så nervpåfrestande att försöka få barn. Blir helt slut. Går det en enda sekund utan att jag tänker på det? NÄ. Säger alla åt mig att tänka mindre på det? Jaa. ....men.... Hur gör man det??!?
Hur gör ni för att koppla bort det hela? Tips mottages MER än gärna. Håller på att bli totalt galen av det här!
Jag som mest brukar hänga här har nog varit o kikat i lite precis allt möjligt